Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Nå skjønner jeg hvorfor det er så svinaktig hardt å være meg. I noen måneder har jeg nemlig lagt skylden på lav blodprosent, mangel på vitaminer, lite trening, usunn kost og et dusin andre årsaker til grunn for at jeg er sliten. Men nå har jeg funnet den virkelige årsaken!! Jeg er sliten fordi jeg er overarbeidet! Landets befolkning er på 4 millioner mennesker. - 1,4 millioner er pensjonister. - 1 million går på skolen eller er under skolepliktig alder, og de resterende 1,6 må da gjøre alt arbeidet. Av disse 1,6 millioner arbeider 1 million i statsapparatet, som betyr at det er 600.000 igjen til å gjøre alt arbeidet. Av disse 600.000 er 300.000 ansatt i det militære. Det betyr at det er 300.000 igjen. Og av disse 300.000 arbeider 250.000 i kommunale etater, hvilket betyr 50.000 igjen til å gjøre alt arbeidet. Trekk fra de 40.000 som er sykemeldt eller innlagt på sykehus, da får du 10.000 igjen til å gjøre alt arbeidet. Og med tanke på at det sitter 9.998 personer i fengsel, betyr at det er 2 personer igjen til å gjøre alt arbeidet i landet!!! Nemlig DEG OG MEG! Og nå sitter DU på KG! Er det rart JEG har det travelt???!!!!
^me^ Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 hehe, da skjønner jeg hvorfor jeg stresser så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå