AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Jeg er usikker på om jeg har lagt denne posten i rett tema Min eks, rett før en barnefordelingssak gikk til sin lege å fikk sin lege til å skrive en diagnose på meg, et eget skriv der hans lege beskriver meg og min diagnose. legen har aldri møtt meg, å jeg har ikke denne diagnosen, dette var for å svartmale meg (et forsøk) på det i barnefordeling har legen lov til det ? Anonymkode: c8939...d41
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Nei, det har ikke legen lov til. Heller ikke din mann. Så her hadde jeg meldt legen inn og anmeldt mannen for falske beskyldninger. Du har mer enn nok bevis. Anonymkode: 52bc8...8a1 21
Klott Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Huff, den legen ville jeg ikke tatt i med ildtang engang.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Nei. Fullstendig useriøst. Ingen lege med respekt for seg selv og yrket ville gjort noe sånn. Er du sikker på at det er sant? Har du sett dokumentet? Anonymkode: 6a1db...622 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Hvor ser du denne diagnosen? Har du fått en epikrise eller lignende uten å engang ha møtt legen? Det høres veldig merkelig, og usannsynlig ut. Anonymkode: fdb9e...dbc 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Nei. Legen har ikke lov til å uttale seg om sine pasienter på den måten. Anonymkode: b9532...0aa 3
Gjest Tamsi Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Er dette noe han har faktisk har brukt til noe eller bare noe han sier? Hvis han kommer med helseopplysninger om DEG burde det ringe en bjelle hos absolutt alle i rommet. Alle vet da at leger har taushetsplikt?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 Ts her, ble en skrive leif ser jeg, mener personlighetsforstyrrelse. Har lest brevet legen har skrevet, å har tilgang til det da min advokat fikk det i rettssaken Anonymkode: c8939...d41 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 Dette er uhørt... Anonymkode: e4c53...5f3 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her, ble en skrive leif ser jeg, mener personlighetsforstyrrelse. Har lest brevet legen har skrevet, å har tilgang til det da min advokat fikk det i rettssaken Anonymkode: c8939...d41 Hva sier din advokat om dette? Høres helt merkelig ut, står det virkelig at du har en diagnose i brevet, og at legen ikke har undersøkt deg? Eller er det spekulering om en mulig forstyrrelse? Høres utrolig useriøst ut uansett. Anonymkode: fdb9e...dbc 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 Jeg hadde ringt pasientombudet, så får du vite hvilke lover han bryter. Hadde blitt så sinna. Jeg ville aldri skrevet pårørendes diagnoser i min jobb, men tenker at man har lov til å si "pasienten opplever sin pårørende sånn eller sånn, pasienten mener pårørende har en sånn og sånn diagnose". Det kan jo være relevant noen ganger, da det også forteller noe om selve pasienten. Men legen hans kan jo selvfølgelig ikke diagnostisere deg. Anonymkode: 5b464...e31 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #14 Skrevet 12. november 2021 Denne legen må du melde inn!!! Anonymkode: 589ec...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #15 Skrevet 12. november 2021 Du har allerede en advokat, har du spurt vedkommende? Reagerte advokaten din i det hele tatt på at dere fikk dette brevet på dette grunnlaget? Anonymkode: 25749...332
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #16 Skrevet 12. november 2021 En lege som vil beholde lisensen sin skriver ikke ut diagnoser på personer den aldri har møtt. Så sikker på at det ikke er noe eksen din har forfalsket? Anonymkode: 007b8...d72 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #17 Skrevet 12. november 2021 Jeg vil tro en lege ikke kan sette diagnoser på personer som ikke er hans pasient. Han har jo ikke tilgang til din journal når han ikke er din lege… At det står i et brev gjør ikke at du har fått denne diagnosen. Jeg ville tatt direkte kontakt med denne legen og spurt hva som foregår, evt sendt inn en klage. Også ville jeg ordnet med et skriv fra din egen lege hvor det faktisk står hvilke diagnoser du evt har. Anonymkode: a2706...647 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #18 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei. Fullstendig useriøst. Ingen lege med respekt for seg selv og yrket ville gjort noe sånn. Er du sikker på at det er sant? Har du sett dokumentet? Anonymkode: 6a1db...622 Leser du ikke aviser? Det var nylig en sak om en barnelege på Haukeland som diagnostiserte foreldrene (han hadde ikke kompetanse til det og hadde dratt slutninger basert på at han var spesielt opptatt av munchausen by proxy), og meldte dem til barnevernet og politiet på bakgrunn av sin oppdikta diagnose. Fordi bv og politi er like godtroende som deg i møte med «autoriteter» forfulgte de saken. Barna mistet medisinene sine og ble kjempesyke, over- og barnelegen var overbevist om at sykdommen var diktet opp. Familien solgte huset for å få råd til juridisk bistand. Det er åpnet tilsyn. Du må ikke tro at dette er helt unikt, dette er toppen av et enormt isfjell. Anonymkode: bcdcc...a4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå