Gå til innhold

Moderatorer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt vinnende vesen har sjarmert titalls damer i senk her inne :kyss: likevel har jeg ikke fått en eneste PM. Det må være noe galt i databasen deres, vil dere sjekke det opp, dere lekre moreratorgudinner? :sjarmor:

Et :kyss: til Hege, Gry, Tusenfryd, Mie og alle dere andre som gjør slik en god jobb! Dere er alle vakre senoritas :dagens-rose:

Skrevet

Er også sikker på at det er noe feil. Jeg har sendt et titalls pm til Skauta, men får feilmelding hver gang. :roll:

Skrevet
Er også sikker på at det er noe feil.  Jeg har sendt et titalls pm til Skauta, men får feilmelding hver gang. :roll:

Ja, men det hadde uansett ikke vært rart.. I og med at du ikke er registrert! ;)

Skrevet
Ja, men det hadde uansett ikke vært rart.. I og med at du ikke er registrert!  ;)

Å shit. :ler:
Skrevet
Er også sikker på at det er noe feil.  Jeg har sendt et titalls pm til Skauta, men får feilmelding hver gang. :roll:

:kyss:

Skrevet

Gjest, prøv å registrere deg så kan du sende meg så mange PM du vil :sjarmor:

:kyss:

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Skauuta; jeg sender gjerne over litt uønsket fanpost fra min innboks.

Skrevet

Du må slutte å skrive i Personlige meldinger, vi er tusentalls, ja, kanskje millioner av gjester som ikke når deg i det forumet. :grine:

Skrevet

Nei, nå er du sikkert bare en jukseskauta. Ikke noe skaut ikke noen Skauta.

Skrevet

Du er grusom og forferdelig ond - nok en gang lager du tråd på personlige meldinger. Du ekskluderer alle hunngjesten som er ville av begeistring.:grine:

Vi forlanger å bli hørt. NÅ!! :frustrert:

Skrevet

Unnskyld mon cherie, bare skriv masse tråder til meg :kyss: så skal jeg svare dere sporenstreks! Skriv masse til meg! :dagens-rose:

:sjarmor:

Skrevet

Nei. vi har nå samlet oss inne på Vi som sørger i kollektiv sorg og utestengelse. :sad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...