AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Noen byggefolk der ute? Ønsker å flytte en lettvegg, for å kunne sette inn et garderobeskap i gangen og skape en liten innvendig bod. Det er i dag to dører inn til soverommet, men jeg ønsker bare én. Bildet under viser hvordan jeg ønsker å "flytte" veggen (blå linje), og nye dører er de grønne linjene. Hvor mye tenker dere jeg bør forvente å betale for dette, inkl. ny gips/sparkling? Er det snakk om ala 20 000 eller 60 000? Hele leiligheten skal males på nytt uansett, så malekostnaden blir den samme for meg uansett. Gulvet er dessverre 4 - 5 år gammelt, så det er nok en sjanse for at jeg ikke finner samme gulv igjen. Gulvet er gjennomgående i hele leiligheten, så da "må" jeg bytte alt. Men prisanslaget kan gjerne se bort fra gulvet likevel. Er det evt. en annen åpenbar løsning, som jeg ikke ser, for hvordan jeg kan få satt inn et godt garderobeskap med tilgang fra gangen? Anonymkode: 2f1fe...b46
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Virker som en bra løsning. Det store soverommet har vært to soverom før, med to vinduer og to dører? Spør om timebetaling og vært der når håndverkeren er der. Stå selv for riving. Vurder å stå selv også for sparkling-maling og eventuelt ryddejobb. Da burde ikke det hele komme opp på mer enn 10 tusen ( under 8 timer jobb, en dag, pluss moms). Men også, det er ofte vanskeligere å finne håndverkere til sånne små prosjekter. Anonymkode: 280bc...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå