Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber sammen med ei som kom tilbake fra mammaperm og ulønnt perm for 1 mnd siden. Barnet er 1 år om en mnd. Hun har også en unge på snart 3 år.

Samboeren hennes har jeg bare møtt et par ganger, han fremstår trivelig, men hun har det helt klart ikke helt bra med han utifra det hun sier. Min kjæreste jobber med han, og sier han er veldig oppfarende og aggresiv på jobb. At han garantert er sånn hjemme og. Kontrollerende og ego.

Før perm var over pleide kollegaen min og stikke innom å spise lunsj med noen av oss, på tirsdager/onsdager helst. Alltid veldig flotte klær og ekstra fin.

Penere tøy disse dagene har fortsatt, og etter at hun hadde snakket (vanligvis litt sjenert blant "kundene" her) litt ekstra med en som pleier å komme hit så og si hver tirs eller onsdag en snartur... så gikk det opp et lys for meg.

Hun pyntet seg for han. Det eneste hun vet om han er at (hun synes) han ser bra ut, at de har en stor felles interesse. Og thats it.

Hun og samboeren har visst ikke så mye til felles, og glidd fra hverandre litt i småbarnsperioden. Hun ville aldri vært utro, men er ikke dette å gå over streken?

Hun fremstår ikke som annet enn hyggelig, så sjenert som hun vanligvis er. Hun småsnakker jo i ny og ne med de gamle damene som helst frekventerer her. Det gjør hun nå og med han. Ingenting annet enn å snakke om denne interessen, som for oss er jobbrelatert. Hun gleder seg til han kommer, håper at han kommer før eller etter hennes lunsj så hun rekker å se han. Har bare snakket med han sånn mer enn hei og hadet 2 ganger. Har sjekka facebook og annen some. Han er ingen steder. Han er litt eldre enn oss..

Hun har sett i bygdebøker for å finne ut hvem han er, altså, det er litt stalky. Virker som at han synes det er hyggelig å snakke med henne, han tuller, ler osv.

Bør jeg si noe? Så ikke han tror hun flørter. Hun har nettopp tatt av masse kilo, føler seg jo fresh nå. Men... Selv om samboeren hennes fremstår kjip, så må hun ikke begynne å vanne gresse på andre sidene av gjerdet nå. Hun har jo småbarn.

Hvor går deres grenser? På jobb skal man da ihvertfall ikke holde på sånn der? Redd det starter uskyldig, men om han viser litt mer interesse er jeg usikker. Hun har vært veldig lojal i forhold før, ikke enset andre menn, selv i kjipe forhold. Hva skjer

Vet ikke hvorfor hun har hekta seg sånn på han her, men hun har før falt pladask uten å vite så mye om menn. Kjekk fyr, nam, flytte sammen, går dårlig, singel et år eller to, ny kjekkas, viser seg å være en rass etter to mnd samboer, ut igjen, singel 6 mnd, kjekk fyr, tar det bittelitt roligere, flytter inn, boom 2 barn... var sammen i kun 1 år før hun ble gravid

Er det ikke allerede utroskap å kle seg snasent for og søke etter info om spesifikk mann osv??

Anonymkode: da0e0...758

Videoannonse
Annonse
Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Jeg skjønte ikke så mye av historien for å være ærlig. 

Skrevet

Nei, hun er ikke utro i mine øyne. Hun er ei småbarnsmor som trenger å bli sett ❤

Anonymkode: a8b9a...af3

• Liker 25
Skrevet

Tror du må ikke blande deg opp i andre sine liv. Høres ut som du prøver å detalje-styre andre mennesker som du knapt kjenner. Du har INGENTING MED hva andre gjør! De kan ha seg på bøttekottet så mye du vil og det er fremdeles ikke noe du skal stikke nesa borti. Hvorfor leker du gud og skal bestemme hva som er «korrekt» oppførsel? Pass på ditt eget liv du.

Anonymkode: c5496...ad5

• Liker 30
Skrevet

Kortere sagt, Cecilie. Kollegaen min virker uproposjonert interessert (kjenner han ikke, han kunne jo vært hvem som helst) i en fyr som er innom jobben vår i ny og ne. Hun er sliten småbarnsmor som nettopp er ute av babybobla. Samboeren hennes er ikke helt god.

Bør jeg senke henne ned på jorda før dette går skeis? Hun svever litt på rosa sky og er ekstra glad av denne fyren, selv om hun nesten er deprimert av den egentlige realiteten sin.

Skrevet

Tror du kan passe dine egne saker 🤔 

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, hun er ikke utro i mine øyne. Hun er ei småbarnsmor som trenger å bli sett ❤

Anonymkode: a8b9a...af3

Er dette vanlig tror du? Til og med googling og bygdebøker? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette vanlig tror du? Til og med googling og bygdebøker? 

Det er faktisk ikke vanlig

Anonymkode: d2502...3a8

Skrevet

Det er jo DU som fremstår som stalkeren her! 🙈

Anonymkode: a2c29...33b

• Liker 40
Skrevet

Er det lite som skjer i livet ditt om dagen siden du er så veldig opptatt av dette?

• Liker 10
Skrevet

Hele innlegget gir fra seg creepy-vibber, og da mener jeg at du fremstår sykelig opptatt av denne kollegaen. Du følger med, analyserer og kommer til dine egne konklusjoner. 

Hvorfor i all verden legger du inn så mye tid og energi på en kollega? Hvorfor føler du at du har rett til å blande deg? Hun kler deg fint og har en god tone med en kunde. Det er alt du har, og det er absolutt ikke nok til å skulle bygge opp en sak om utroskap og ditten og datten. 

Anonymkode: 65465...683

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Bør jeg senke henne ned på jorda før dette går skeis? Hun svever litt på rosa sky og er ekstra glad av denne fyren, selv om hun nesten er deprimert av den egentlige realiteten sin.

En småbarnsmor kommer tilbake etter permisjon, finner glede i å være tilbake til jobb, pynte seg og snakke med andre voksne mennesker.

Og din første tanke er at dette må du ødelegge, "senke henne ned på jorda"?

Hva godt vil det føre til? En flau kollega som vil føle seg utilpass i nærheten av både deg og kunden?

• Liker 14
Skrevet

Kjære vene. Dette er overhodet ikke din sak, ts. Du framstår som en stalker selv.  

Anonymkode: 3eb47...2dc

• Liker 11
Skrevet

Hvordan har du fått så mye innsikt i livet til en kollega?? Med mindre dere er bestevenner så virker det creepy at du tror du vet så mye av hva som skjer i livet hennes. Hun har nok full kontroll, pass heller på deg selv du. 

Anonymkode: e422a...018

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Før perm var over pleide kollegaen min og stikke innom å spise lunsj med noen av oss, på tirsdager/onsdager helst. Alltid veldig flotte klær og ekstra fin.

Penere tøy disse dagene har fortsatt, og etter at hun hadde snakket (vanligvis litt sjenert blant "kundene" her) litt ekstra med en som pleier å komme hit så og si hver tirs eller onsdag en snartur... så gikk det opp et lys for meg.

Hun pyntet seg for han. Det eneste hun vet om han er at (hun synes) han ser bra ut, at de har en stor felles interesse. Og thats it.

what? Så det er ikke for lunsjene? Leser du tankene hennes? Men, so what?

Hvordan går det med deg, sånn egentlig?

Anonymkode: f9fc2...d4e

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jobber sammen med ei som kom tilbake fra mammaperm og ulønnt perm for 1 mnd siden. Barnet er 1 år om en mnd. Hun har også en unge på snart 3 år.

Samboeren hennes har jeg bare møtt et par ganger, han fremstår trivelig, men hun har det helt klart ikke helt bra med han utifra det hun sier. Min kjæreste jobber med han, og sier han er veldig oppfarende og aggresiv på jobb. At han garantert er sånn hjemme og. Kontrollerende og ego.

Hun og samboeren har visst ikke så mye til felles, og glidd fra hverandre litt i småbarnsperioden. Hun ville aldri vært utro, men er ikke dette å gå over streken?

Hun fremstår ikke som annet enn hyggelig, så sjenert som hun vanligvis er. Hun småsnakker jo i ny og ne med de gamle damene som helst frekventerer her. Det gjør hun nå og med han. Ingenting annet enn å snakke om denne interessen, som for oss er jobbrelatert. Hun gleder seg til han kommer, håper at han kommer før eller etter hennes lunsj så hun rekker å se han. Har bare snakket med han sånn mer enn hei og hadet 2 ganger. Har sjekka facebook og annen some. Han er ingen steder. Han er litt eldre enn oss..

Hun har sett i bygdebøker for å finne ut hvem han er, altså, det er litt stalky. Virker som at han synes det er hyggelig å snakke med henne, han tuller, ler osv.

Bør jeg si noe? Så ikke han tror hun flørter. Hun har nettopp tatt av masse kilo, føler seg jo fresh nå. Men... Selv om samboeren hennes fremstår kjip, så må hun ikke begynne å vanne gresse på andre sidene av gjerdet nå. Hun har jo småbarn.

Hvor går deres grenser? På jobb skal man da ihvertfall ikke holde på sånn der? Redd det starter uskyldig, men om han viser litt mer interesse er jeg usikker. Hun har vært veldig lojal i forhold før, ikke enset andre menn, selv i kjipe forhold. Hva skjer

Vet ikke hvorfor hun har hekta seg sånn på han her, men hun har før falt pladask uten å vite så mye om menn. Kjekk fyr, nam, flytte sammen, går dårlig, singel et år eller to, ny kjekkas, viser seg å være en rass etter to mnd samboer, ut igjen, singel 6 mnd, kjekk fyr, tar det bittelitt roligere, flytter inn, boom 2 barn... var sammen i kun 1 år før hun ble gravid

Er det ikke allerede utroskap å kle seg snasent for og søke etter info om spesifikk mann osv??

Mye synsing og tenking på andres vegne..  Håper du holder det for deg selv. Ikke rart noen får angst over hva andre måtte tenke når man leser slikt som dette. 

Skrevet

E du politiavdelingen for hvem kvinner kan like og snakke med?

Har det totalt klikka eller?

Du får finne deg en hobby og ellers passe dine egne saker, hvis du mener kvinner ikke kan kle seg og snakke med hvem de vil.

Anonymkode: 808a8...550

• Liker 5
Skrevet

Seriøst, TS? "Senke henne ned på jorda"... Janteloven lenge leve :ironi:

Anonymkode: ef6db...912

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan har du fått så mye innsikt i livet til en kollega?? Med mindre dere er bestevenner så virker det creepy at du tror du vet så mye av hva som skjer i livet hennes. Hun har nok full kontroll, pass heller på deg selv du. 

Anonymkode: e422a...018

Vi er venninner, kjent gjennom jobb. Fått mer og mer kontakt de siste mnd. Så hun snakker jo endel om denne fyren til meg. Jobber endel bare vi to sammen, da går skravla selv om hun er rolig og sjenert sånn ellers.

Om hun bare var en kollega, hadde jeg såklart ikke sagt noe til henne.

Skrevet

Grunnen til at jeg lurer på om dette er "vanlig" er at jeg er litt bekymra. Hun har det ikke helt bra hjemme, virker nesten deprimert, men så plutselig veldig blid og "oppe" de dagene fyren muligens stikker innom. Måten hun snakker på om han, høres ut som at hun kjenner han. Hun legger til han egenskaper utifra det lille hun vet om han. Lever på en fantasi eller noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...