Gå til innhold

Likes fra damer på Facebook, noen betydning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likes på profilbildet. I skrivende stund er det 83 % damer som har likt. Har det noe å si når andre damer er inne og snoker litt, og ser at det stort sett er damer som har likt? 😄

Anonymkode: 4b48f...2cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne at jeg er mann 😆

Skrevet (endret)

Tror det har svært liten sammenheng, er vel mer at menn ikke gidder å gå å like andre menns bilder, ergo flere damelikes

Endret av Milky
Skrevet

Nei , likes betyr ikke at jeg vil ha deg, eller at jeg vil se pikken din på melding. Bare at jeg likte bilde. Og jeg trekker meg heller bort , om jeg ser at mange kvinner liker det, om jeg skulle ha likt deg i utgangspunktet.

Anonymkode: cfc93...169

• Liker 2
Skrevet

Flott. Og dameprosenten bare stiger. Jeg mistenker også at det stort sett skyldes at menn bryr seg mindre, at mannlige bekjente i hvert fall ikke gidder osv. Bare én kompis som har likt, haha.

Skrevet

Nei, det er autopilot-betinget. 

Anonymkode: 03b55...fbe

Skrevet

Nei likes har ikke noe å si. Jeg liker bilder til kamerater og bekjente uten å tenke noe mer over det, at man syns bildet er bra betyr ikke at man er interessert i personen. Jeg går aldri inn å sjekker hvem andre eller hvor mange andre damer som liker bildet heller, med mindre det er typen min da liker jeg å ha litt oversikt for å se om det er noen jenter som alltid liker og jeg bør følge litt godt med på om prøver å sjekke han opp og ødelegge for oss 😛

Anonymkode: 8a0d2...fda

• Liker 2
Skrevet

Det er heller et minus enn pluss at andre damer liker bildene, hvis jeg er interessert i fyren 

Anonymkode: 8a0d2...fda

• Liker 1
Skrevet

Fineste finingen

Anonymkode: 68aca...b1a

Skrevet

Håper du er maks 25.

nei det har ingen betydning. Må også slutte å telle liksene dine. Det betyr ingenting og legger du noe i antall likes burde du skaffe et liv isteden.

Anonymkode: 25237...0ca

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke på hvem som har likt andres profilbilde. Da må man jo klikke seg inn på liksene. Kanskje jeg hadde gjort det hvis jeg var interessert, men det at han hadde hatt mange likes fra damer hadde ikke vært særlig positivt for min del.

Det å ha masse damer på vennelisten er ikke nødvendigvis særlig positivt heller. Vet om menn som legger til alle slags damer fra Tinder osv.

Anonymkode: 7c91a...657

Skrevet

Husker jeg ble svært skeptisk på en fyr etter at en dame hadde "hjerte" likt profilbildet han, det var helt i begynner fasen av vår relasjon, de fleste damer liker profilbilder hvis de er fine, men har du "hjerte"likt profilbildet så er kanskje relasjonen noe annet

Selv har sjefen min kommentert fire emojien på profilbildet mitt, tviler på at noen menn blir skeptisk nok til å holde seg unna av den grunn 😅

Anonymkode: f56da...c42

Skrevet

Er det prosent likes nå istedet for antall på facebook nå?

Og det er bedre hvordan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...