AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Er strømkunde hos LOS, har Coop-avtalen (spot). Bor i et uisolert, gammelt hus rett utenfor Oslo. Brukte 2000 KWh i januar i år og i fjor. Har fått reklame fra LOS om fastpris i januar og februar. Er ikke noe flink til å forstå dette. Lønner det seg å ta dette tilbudet? Hvordan finner jeg ut av hvor mye det vil koste meg med dette tilbudet? Jeg skjønner ikke hva strømprisen de tilbyr er. Kan noen forklare dette for meg? https://www.los.no/tilleggsprodukter/forutsigbar/?utm_source=los.no&utm_medium=forside&utm_campaign=forutsigbar Anonymkode: 189d0...f89 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er strømkunde hos LOS, har Coop-avtalen (spot). Bor i et uisolert, gammelt hus rett utenfor Oslo. Brukte 2000 KWh i januar i år og i fjor. Har fått reklame fra LOS om fastpris i januar og februar. Er ikke noe flink til å forstå dette. Lønner det seg å ta dette tilbudet? Hvordan finner jeg ut av hvor mye det vil koste meg med dette tilbudet? Jeg skjønner ikke hva strømprisen de tilbyr er. Kan noen forklare dette for meg? https://www.los.no/tilleggsprodukter/forutsigbar/?utm_source=los.no&utm_medium=forside&utm_campaign=forutsigbar Anonymkode: 189d0...f89 Du har ikke fått noe tilbud, men LOS har vist deg hvor gunstig avtalen var for disse som fikk den i september og utover Det var før hele greia ble snudd på hodet og LOS vil nå ha deg til å tegne avtale uten å fortelle deg hva fastprisen er for nov og utover. Lureri av rang. Anonymkode: 4207e...6af
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): uten å fortelle deg hva fastprisen er for nov og utover. Lureri av rang. Anonymkode: 4207e...6af Takk for svar. Så du klarer heller ikke å skjønne hvilken pris de tilbyr? Anonymkode: 189d0...f89
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 19.32): Du har ikke fått noe tilbud, men LOS har vist deg hvor gunstig avtalen var for disse som fikk den i september og utover Det var før hele greia ble snudd på hodet og LOS vil nå ha deg til å tegne avtale uten å fortelle deg hva fastprisen er for nov og utover. Lureri av rang. Anonymkode: 4207e...6af Dette er jo bare BS. Er selv kunde i LOS og har det forutsigbar-greiene. Jeg fikk tilbud om fastpris i november og desember, og antar at det også gjelder alle de andre som har den avtalen. Så jo, vi vet hva fastprisene disse månedene er. Jeg har brukt noen av tilbudene. Har ikke akkurat spart gull, men er greit å slippe å tenke på det når det plutselig koster 2-3 kroner per kilowatt i timen. Tror dog jeg kommer til å avslutte det på nyåret - kommer litt an på om prisene blir like fremover også. Anonymkode: 1cb3b...e92
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (På 12.11.2021 den 20.37): vi vet hva fastprisene disse månedene er. TS her, kan du sende meg fastprisen? Jeg har ikke klart å finne det på nettsiden til LOS, og det står heller ikke i reklamemailen de sendte ut. Synes det er vanskelig å vurdere hva som lønner seg når jeg ikke vet hva fastprisen deres er. Anonymkode: 189d0...f89 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #6 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (På 12.11.2021 den 20.37): Dette er jo bare BS. Er selv kunde i LOS og har det forutsigbar-greiene. Jeg fikk tilbud om fastpris i november og desember, og antar at det også gjelder alle de andre som har den avtalen. Så jo, vi vet hva fastprisene disse månedene er. Jeg har brukt noen av tilbudene. Har ikke akkurat spart gull, men er greit å slippe å tenke på det når det plutselig koster 2-3 kroner per kilowatt i timen. Tror dog jeg kommer til å avslutte det på nyåret - kommer litt an på om prisene blir like fremover også. Anonymkode: 1cb3b...e92 Du vet det, men som du ser fikk ikke TS opplyst de prisene du har fått. Anonymkode: 4207e...6af 2
Neket Skrevet 15. november 2021 #7 Skrevet 15. november 2021 Det står da 139:95 PR kWh i januar og februar nederst.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 Neket skrev (3 minutter siden): Det står da 139:95 PR kWh i januar og februar nederst. Ja, nå gjør det det, men det stod ingenting der sist jeg sjekket. Bra at de har rettet opp i det. Nå har de til og med klart å få med hvor lenge tilbudet varer, det stod heller ikke der før. Anonymkode: 189d0...f89
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 Så tilbudet deres er altså 139,95 for jan og feb 2022. Prisene i jan og feb 2021 var 62–68 og i 2019 lå prisen et sted mellom 15 og 30,5. Må si det ble bittelitt lettere å vurdere tilbudet deres nå som de informerte om hva tilbudet egentlig er.😅 Anonymkode: 189d0...f89
petterm Skrevet 13. mars 2022 #10 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2021 den 1.10): Så tilbudet deres er altså 139,95 for jan og feb 2022. Prisene i jan og feb 2021 var 62–68 og i 2019 lå prisen et sted mellom 15 og 30,5. Må si det ble bittelitt lettere å vurdere tilbudet deres nå som de informerte om hva tilbudet egentlig er.😅 Anonymkode: 189d0...f89 Du er klar over at det koster deg 468 kr/år å motta disse tilbudene? Jeg fikk telefon fra en selger i januar som var veldig ivrig på å gi strømtilbud via LOS forutsigbar. Jeg lot meg overtale, tenkte det ikke kunne skade å få et tilbud. Det selgeren ikke opplyste var at "tjenesten" koster 39kr/mnd. Ja, jeg fikk en bekreftelse som jeg ikke leste godt nok (min feil), der det står at tjenesten koster 39kr/mnd, men selgeren burde opplyst om kostnaden. Oppdaget prisen når jeg gikk igjennom fakturaen i dag, så nå blir det oppsigelse av tjenesten, samt klage på selgeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå