Gå til innhold

4400 (Reboot av The 4400)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne? Jeg fant nettopp ut nå når jeg så den på tv2 play at det har kommet en ny versjon av serien. Jeg likte The 4400 veldig godt så dette synes jeg er spennende :) andre fans her av originalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (18 timer siden):

Noen som har sett denne? Jeg fant nettopp ut nå når jeg så den på tv2 play at det har kommet en ny versjon av serien. Jeg likte The 4400 veldig godt så dette synes jeg er spennende :) andre fans her av originalen?

Ja, husker den serien godt og likte den. Visste ikke at det var kommet en ny versjon, vet du hvor jeg kan finne den? :)

Anonymkode: fb84b...27c

Skrevet

Jaaaa, har sett de episodene som ligger ute. Syns den forrige var bedre. Men kommer nok til å se resten likevel:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, husker den serien godt og likte den. Visste ikke at det var kommet en ny versjon, vet du hvor jeg kan finne den? :)

Tv2Sumo:)

Skrevet

Kult, det var jeg ikke klar over, men jeg skjønner at det er en stor sjanse for at jeg blir skuffet ut i fra det jeg kan lese på imdb.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ligger på tv2 play. Jeg ble tatt på sengen siden jeg ikke hadde fått med meg planene om en ny versjon engang. Jeg så serien på dvd i 2011 og i flere år etterpå så brukte jeg av og til å søke etter nyheter om en potensiell ny versjon eller fortsettelse men ga opp etterhvert og her er den 😅 Men hadde virkelig likt å se en faktisk sesong 5 til originalen

Skrevet

Ser på første episode nå, ser bra ut :) Når jeg så orginalen for 10 år siden så ble jeg hektet med en gang, håper det skjer nå med. Passende at jeg ser nyversjonen i november 2021, 10 år etter jeg så originalen i november 2011 😄

Skrevet

Er det bare en remake av den gamle eller en fortsettelse? 

• Liker 1
Skrevet
Kaur skrev (8 minutter siden):

Er det bare en remake av den gamle eller en fortsettelse? 

En reboot

Skrevet

Elskar orginalen, ein av mine favorittseriar utan like. 

Denne, klarte eg ikkje å sjå ferdig første episode av. Trur minnet av orginalen ligg for langt inne rett og slett, synes serien var so dårleg i forhold. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...