AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Hei. Jeg har lenge vært småbetatt av en venn av en venn, som jeg har møtt i ulike sosiale sammenhenger. Jeg har vært i et forhold de siste 4 årene, som har vært helt dødt de siste 2, men først i september tok jeg skrittet til å faktisk gjøre det slutt. I helgen møtte jeg tilfeldigvis denne vennen ute, og jeg drakk litt for mye og det hele endte med sex. Absolutt ikke slik jeg hadde ønsket eller villet det, men så dummet jeg meg rett og slett ut. Denne karen har vært singel lenge og jeg vet han er på både Tinder og Happn (hvor han sier han er ute etter noe seriøst). Han er ikke noe typisk alfahann utseendemessig, men han har en fantastisk utstråling og væremåte. Når vi skiltes dro han ut tiden veldig, og jeg fikk inntrykk av at han ikke ville jeg skulle dra, men kan bare ha vært i midt hode. Han spurte om nummeret mitt når vi skiltes og prøvde å kysse meg. Problemet er at jeg har jo ikke hørt noe fra han.. Jeg sendte en melding på tirsdag og fikk et langt, hyggelig svar, men samtalen døde liksom ut ganske fort og nå sitter jeg å lurer på om jeg bør avvente litt for å se om han tar noe mer kontakt eller bare innse at han ikke er keen? Erfaringsmessig pleier jo menn å være ganske "på" når de er interessert. Anonymkode: 5ab5f...95c
Antiviruset Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hei. Jeg har lenge vært småbetatt av en venn av en venn, som jeg har møtt i ulike sosiale sammenhenger. Jeg har vært i et forhold de siste 4 årene, som har vært helt dødt de siste 2, men først i september tok jeg skrittet til å faktisk gjøre det slutt. I helgen møtte jeg tilfeldigvis denne vennen ute, og jeg drakk litt for mye og det hele endte med sex. Absolutt ikke slik jeg hadde ønsket eller villet det, men så dummet jeg meg rett og slett ut. Denne karen har vært singel lenge og jeg vet han er på både Tinder og Happn (hvor han sier han er ute etter noe seriøst). Han er ikke noe typisk alfahann utseendemessig, men han har en fantastisk utstråling og væremåte. Når vi skiltes dro han ut tiden veldig, og jeg fikk inntrykk av at han ikke ville jeg skulle dra, men kan bare ha vært i midt hode. Han spurte om nummeret mitt når vi skiltes og prøvde å kysse meg. Problemet er at jeg har jo ikke hørt noe fra han.. Jeg sendte en melding på tirsdag og fikk et langt, hyggelig svar, men samtalen døde liksom ut ganske fort og nå sitter jeg å lurer på om jeg bør avvente litt for å se om han tar noe mer kontakt eller bare innse at han ikke er keen? Erfaringsmessig pleier jo menn å være ganske "på" når de er interessert. Anonymkode: 5ab5f...95c Er han interessert tar han kontakt, er han ikke interessert så tar han bare kontakt når han ønsker sex. En som vil ha et forhold med deg, og funnet ut at du var den rette? Han ville vist en sterk interesse som var jevn og god både angående det å treffes, snakke sammen på meldinger og ringes. Så her virker det som det er en ONS og ikke noe mer, kanskje noen ganger mer med sex om han ikke har andre alternativer. Liten interesse er akkurat det uansett. Du kan ikke bomme på det tegnet der. Så må du avgjøre om du vil se det an, eller gå videre. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Menn er vel ikke akkurat veldig interessert i å snakke sammen på meldinger? Finnes sikkert noen, men tror ikke det er mange. Mange svarer i enstavelsesord, type «ja», «nei», «bra» osv . Sånne gidder jeg ikke sende meldinger til. Anonymkode: fab80...dea 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Du skriver at han prøvde å kisse deg når dere skiltes, vil det si at du trakk deg? Det kan godt hende at han er minst like usikker på deg. Men siden du tok kontakt så er det forsåvidt litt opp til han ja. Eller du kan spørre rett ut, så vet du en gang for alle. Anonymkode: bea94...534 2
Chailatte Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 Bare spør! Ikke sitt å vent, bare si fra i klar tale at du gjerne vil bli bedre kjent og om han kunne tenke seg det samme. Du har ingenting å tape 😊 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #6 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): I helgen møtte jeg tilfeldigvis denne vennen ute, og jeg drakk litt for mye og det hele endte med sex. «Tilfeldigvis» Anonymkode: 93a98...357
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #7 Skrevet 12. november 2021 Er ikke sikkert han vet hva det er å chatte om, spør han om han vil møtes å finne på noe, bli med på neste fest, ta en kaffe etc, og ikke ligg med han de neste gangene du treffer han men gjør det klart at du er interessert i han. Hvis han tar initiativ til å møte deg etter at dere har møttes og ikke hatt sex så kan han være interessert. Hadde ikke tatt sorgen på forskudd ut fra det lille som har skjedd til nå Anonymkode: 35b62...840
micromaya Skrevet 12. november 2021 #8 Skrevet 12. november 2021 Etter halvannet år som singel er det i alle fall én ting jeg har lært: når en mann er interessert i deg, så er det ingen tvil. Har møtt fler av disse halvlunkne underveis, og gått og lurt som deg. De som har vært interessert i noe mer enn sex har ikke latt meg lure, men har vært på fra dag én. Lett å se forskjellen i ettertid. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #9 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 19.09): Hei. Jeg har lenge vært småbetatt av en venn av en venn, som jeg har møtt i ulike sosiale sammenhenger. Jeg har vært i et forhold de siste 4 årene, som har vært helt dødt de siste 2, men først i september tok jeg skrittet til å faktisk gjøre det slutt. I helgen møtte jeg tilfeldigvis denne vennen ute, og jeg drakk litt for mye og det hele endte med sex. Absolutt ikke slik jeg hadde ønsket eller villet det, men så dummet jeg meg rett og slett ut. Denne karen har vært singel lenge og jeg vet han er på både Tinder og Happn (hvor han sier han er ute etter noe seriøst). Han er ikke noe typisk alfahann utseendemessig, men han har en fantastisk utstråling og væremåte. Når vi skiltes dro han ut tiden veldig, og jeg fikk inntrykk av at han ikke ville jeg skulle dra, men kan bare ha vært i midt hode. Han spurte om nummeret mitt når vi skiltes og prøvde å kysse meg. Problemet er at jeg har jo ikke hørt noe fra han.. Jeg sendte en melding på tirsdag og fikk et langt, hyggelig svar, men samtalen døde liksom ut ganske fort og nå sitter jeg å lurer på om jeg bør avvente litt for å se om han tar noe mer kontakt eller bare innse at han ikke er keen? Erfaringsmessig pleier jo menn å være ganske "på" når de er interessert. Anonymkode: 5ab5f...95c Sorry at jeg spør, men det er ikke en mann på 48år det er snakk om? 🙈 isåfall....🙋♀️ Anonymkode: 7d4eb...434
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #10 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 19.09): Hei. Jeg har lenge vært småbetatt av en venn av en venn, som jeg har møtt i ulike sosiale sammenhenger. Jeg har vært i et forhold de siste 4 årene, som har vært helt dødt de siste 2, men først i september tok jeg skrittet til å faktisk gjøre det slutt. I helgen møtte jeg tilfeldigvis denne vennen ute, og jeg drakk litt for mye og det hele endte med sex. Absolutt ikke slik jeg hadde ønsket eller villet det, men så dummet jeg meg rett og slett ut. Denne karen har vært singel lenge og jeg vet han er på både Tinder og Happn (hvor han sier han er ute etter noe seriøst). Han er ikke noe typisk alfahann utseendemessig, men han har en fantastisk utstråling og væremåte. Når vi skiltes dro han ut tiden veldig, og jeg fikk inntrykk av at han ikke ville jeg skulle dra, men kan bare ha vært i midt hode. Han spurte om nummeret mitt når vi skiltes og prøvde å kysse meg. Problemet er at jeg har jo ikke hørt noe fra han.. Jeg sendte en melding på tirsdag og fikk et langt, hyggelig svar, men samtalen døde liksom ut ganske fort og nå sitter jeg å lurer på om jeg bør avvente litt for å se om han tar noe mer kontakt eller bare innse at han ikke er keen? Erfaringsmessig pleier jo menn å være ganske "på" når de er interessert. Anonymkode: 5ab5f...95c Lurer på når kvinner skal lære at menn er som kvinner. Noen sjekker imens noen venter på å bli tatt kontakt med. Du sier han var på, fikk et langt svar osv. la meg spørre er han introvert kanskje? min personlige erfaring er at jeg har hvert interessert men jeg er ikke noe flink på bli kjent fasen osv så jeg mister terreng mot andre. Har også sett de samme jentene møtt på gutter jeg vet er players som var mer på å forsto aldri at jeg var interessert. så jenter som mener gutter tar kontakt med engang de er interessert bør i hvert fall ikke klage på at gutter bare er ute etter en ting for det finnes faktisk de som ønsker både kone og barn men som introvert så går man ofte enslig i mange år. som dette et halvt år som singel. Prøv 30 som håpløs sjekker som mann så erfarer man at det ikke er lett å vise stor interesse da brent barn skyr ilden. Heller ikke ute etter kun sex men er lunken i starten til man vet det er gjensidig. micromaya skrev (10 timer siden): Etter halvannet år som singel er det i alle fall én ting jeg har lært: når en mann er interessert i deg, så er det ingen tvil. Har møtt fler av disse halvlunkne underveis, og gått og lurt som deg. De som har vært interessert i noe mer enn sex har ikke latt meg lure, men har vært på fra dag én. Lett å se forskjellen i ettertid. Anonymkode: 850f9...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå