Wonderwoman Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 Ut med jentene Må jobbe også, men først og fremst: ut og riste på rompa!
Gjest Milah Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 Ingen planer, utover at jeg skal koooose meg med sambo i kveld!
^me^ Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 jobbe...og sove..kansje være litt med venner om jeg får noen timer til overs..
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Samme som mumitrollet, ut med damene de jeg finner, iallfall
Gjest Gitte Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 jobbe i kveld, 80års-lag i morgen og bursdag for lillebror på søndag...
liv Skrevet 7. oktober 2005 #9 Skrevet 7. oktober 2005 Sove, lunsje med jentene i morgen formiddag og ellers sy og sove. Kanskje vaske litt leilighet...
Gjest Purple Skrevet 7. oktober 2005 #10 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ingenting... Endret 7. oktober 2005 av Purple
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #11 Skrevet 7. oktober 2005 Purple: Hei der Vi to kan finne på noe vi! Jeg gir deg en rose , disker opp en erotisk pizza også ser vi Cassablanca etterpå og elsker foran min eklusive peis. Jeg har tigerskinn på gulvet.
Søtpotita Skrevet 7. oktober 2005 #12 Skrevet 7. oktober 2005 Skal vaska og rydda i leiligheiten, og sikkert møta nokre venninner. Ellers skal eg vera med samboen må vel også sjå på oppgåva mi....
Gjest Purple Skrevet 7. oktober 2005 #13 Skrevet 7. oktober 2005 Purple: Hei der Vi to kan finne på noe vi! Jeg gir deg en rose , disker opp en erotisk pizza også ser vi Cassablanca etterpå og elsker foran min eklusive peis. Jeg har tigerskinn på gulvet. ← Hm...fristende...
Rannva Skrevet 7. oktober 2005 #14 Skrevet 7. oktober 2005 I kveld jobber jeg. Resten av helgen er den første på ukesvis at både jeg og sambo er hjemme begge to, og uten masse planer og forpliktelser. Skal kose oss hjemme, og besøke et vennepar som pusser opp ny leilighet.
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #15 Skrevet 7. oktober 2005 Skal vi se....nå står hjemmelaget pizza i ovnen, og hvitløksdressing på benken. I morgen blir det garantert noen timer jobb, og det samme på søndag. Muligens også trening, men egentlig har jeg pause fram til jeg er ferdig med unntakstilstanden (og iPoden er tilbake fra reparasjon).
Bonnie Skrevet 7. oktober 2005 #16 Skrevet 7. oktober 2005 Er syk pga operasjon for noen uker siden. Skal være hjemme, se TV og ellers kjede meg. Dagene er helt like.....
Gjest Tristessa Skrevet 7. oktober 2005 #18 Skrevet 7. oktober 2005 Lese EØS-rett og drikke rødvin. :yinyang: Ikke samtidig da, men det ene som gulrot for det andre.
Gjest Aloha Skrevet 7. oktober 2005 #19 Skrevet 7. oktober 2005 Skal spise middag og drikke rødvin med venninner imorgen kveld (etter jobb) og søndag er det familiemiddag ute. Ser frem til helgen.
nusta Skrevet 7. oktober 2005 #20 Skrevet 7. oktober 2005 Skal til Danmark i helgen. Oldemor fyller år, så hele familien skal ned for å feire henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå