Emilie88 Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Når du vet at noen lyver til deg uansett hvor ærlig de mener at de er mot deg. Andre som har opplevd dette? Hva gjorde dere?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Nå vet jeg ikke hvilken situasjon du snakker om, men jeg pleier å ta det opp hvis jeg faktisk vet sannheten. Anonymkode: 41004...aca
Milky Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Da konfronterer man dem, med evt bevis om man har det. Hvis de fortsatt nekter er det tydeligvis noe galt med dem og da er det bare å kutte de ut
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Emilie88 skrev (2 minutter siden): Når du vet at noen lyver til deg uansett hvor ærlig de mener at de er mot deg. Andre som har opplevd dette? Hva gjorde dere? Jeg leser falskhet ganske kjapt. Man merker om smilet ikke er helt ekte, om man ikke blir helt respektert og at de oppfører seg annerledes med andre tilstedet. Det er også noe med at noen må si "Jeg er til å stole på, du kan stole på meg." Når de har behov for å gjenta dette, utenat du helt føler at det stemmer, så følg magefølelsen. Jeg ville aldri følt meg trygg på en person som må gjenta at den er til å stole på. Om jeg vet at jeg blir løyet for så hender det at jeg sier hva jeg faktisk vet, med mindre det kan gå utover noen andre. Om det er en fillesak, noe som ikke går utover noen eller meg selv så lar jeg personen være. Jeg ser heller ingen grunn til å beholde et vennskap med noen som stadig vekk lyver. Så da trekker jeg meg ur av vennskapet uten særlig bråk. Anonymkode: c72cf...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå