AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Eller er det uinteressant? Anonymkode: 880ff...730
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Jeg har datet og blitt (altså er nå) sammen med en. Ser ikke problemer med det. Anonymkode: 2b3bf...c55
Kaur Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Ja hvorfor skulle det være noe minus eller rart? Kanskje han kunne lært meg mye smart innenfor det feltet
Blobette Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Hva er en kryptomann? Om det er en mann som eier krypto: ja Om det er en mann som bare eier krypto: ja, men jeg blir skeptisk Om det er en mann som bare finnes digitalt: nja, sannsynligvis ikke 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Cryptomenn burde kalles cryptogutter. Finnes vel ingen voksne, trygge menn med sånt oppheng? Anonymkode: 18046...cdd
Okapi Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Kryptovaluta er i og for seg helt greit det, sånn på halvveien mellom gambling og sparing. Samtidig, mange som er frelst på det der er helt vanvittig slitsomme. Babler om det i ett sett, skal rekruttere venner og familie som om de selger Tupperware eller Avon, nistirrer på grafer hele tiden og gir gjerne foredrag om hvordan blockchain, det er selve fremtiden! Usikker på om jeg hadde kunnet være i et forhold med en sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå