AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Del Skrevet 11. november 2021 På mølla har jeg alltid en stigning på 8-10, og springer på 8-9km/t i 40 minutter. Blir svett og varm, men selv med så høy stigning føler jeg ikke fotene mine får "syre" eller at jeg blir ordentlig sliten, men likevel kan jeg merke at rumpa har blitt mer spretten enn før. Er dette bra trening for å få sprettrumpe/trente lår? Anonymkode: e397d...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Del Skrevet 11. november 2021 Ja alt i oppoverbakke gir god vekt på lår og rumpe. Anonymkode: e380c...e74 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Del Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja alt i oppoverbakke gir god vekt på lår og rumpe. Anonymkode: e380c...e74 serr? Er det liksom SKIKKELIG bra for å bygge en fin spretten rumpe og få sterke lår? Jeg elsker å løpe oppoverbakker, og skal på neste økt øke en stigning og fart. Om jeg gjør dette ofte vil jeg da få sånn super stram rumpe? 😄 Anonymkode: e397d...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 11. november 2021 #4 Del Skrevet 11. november 2021 Ja oppoverbakke er veldig bra for rumpe og lår 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 11. november 2021 #5 Del Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): serr? Er det liksom SKIKKELIG bra for å bygge en fin spretten rumpe og få sterke lår? Jeg elsker å løpe oppoverbakker, og skal på neste økt øke en stigning og fart. Om jeg gjør dette ofte vil jeg da få sånn super stram rumpe? 😄 Anonymkode: e397d...b49 Hvis du løper i trappemaskinen istedenfor vil det nok ha enda bedre effekt på rumpa. Men for all del, hvis du digger å løpe i oppoverbakke er det bare å kjøre på! Kjempebra trening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 11. november 2021 #6 Del Skrevet 11. november 2021 Jeg har sprunget og gått mye i fjellet de siste 5 årene (= mye oppoverbakker), og har fått veltrent rumpe og lår på kjøpet. Har også periodevis trent styrke ved siden av da, det har nok hjulpet på det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Del Skrevet 15. november 2021 Opperbakker er cardio pluss styrketrening for rumpe og lår! Og ikke minst så styrker det støttemuskulaturene rundt knær som er viktig for å beskytte leddene. Jeg er blitt synlig mer definert i beina etter jeg begynte med terrengløping. Noe jeg ikke var før da jeg kun løp på flat asfalt. Trener ikke styrke. Anonymkode: 2eee0...ec9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. november 2021 #8 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg ble veldig veltrent den tiden da jeg løp mye i motbakker i fjellet. Men de siste åra har jeg trent mer flate. Merker forskjellen for å si det sånn. Kroppen er slappere nå enn hva den var da jeg trente mye motbakke. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå