AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Heihei! Er 27 uker på vei. De siste 3 dagene har bebis vært annerledes i bevegelsesmønsteret. Det er bevegelser, men mye svakere. Mulig han ligger å sparker inn i ryggen min? Jeg ringte føden idag tidlig pga bekymring, jordmor ba meg spise og drikke også ringe tilbake. Han ble aktiv igjen da, og sparket i alle kanter, men mer i siden på magen. Tidligere har han vært mye mer på å bevege seg heeelt nederst i magen. Jeg har som sagt kjent noe gjennom dagen, men veldig svakt. Noen med samme erfaring rundt denne tiden? Føler meg dum om jeg skal ringe tilbake til føden nå, når jeg kjenner LITT til han, og at jeg merket han godt idag tidlig.. Anonymkode: 12e5b...6ec
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Han kan fortsatt snu seg Anonymkode: 61782...553
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Vil også legge til at jeg får en skikkelig ekkel følelse i kroppen av dette. Tenker å vente til imorgen, så ringer jeg på dagen når det er åpent på poliklinikk.. Anonymkode: 12e5b...6ec
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han kan fortsatt snu seg Anonymkode: 61782...553 Takk for svar! Det er det jeg regner med han har gjort. Anonymkode: 12e5b...6ec
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil også legge til at jeg får en skikkelig ekkel følelse i kroppen av dette. Tenker å vente til imorgen, så ringer jeg på dagen når det er åpent på poliklinikk.. Anonymkode: 12e5b...6ec Jeg ventet med å ringte til neste dag, og endte opp med å føde da. I uke 26. Anbefales ikke! Anonymkode: 0a223...8e5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ventet med å ringte til neste dag, og endte opp med å føde da. I uke 26. Anbefales ikke! Anonymkode: 0a223...8e5 Kan jeg spørre hvorfor du ringte? Hva var grunnen til igangsetting? Anonymkode: 12e5b...6ec
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Skrevet 13. november 2021 Jeg har neste kontroll i uke 28 og forsto det på jordmor at frem til iallfall da kan baby fremdeles snu seg med ryggen til magen og sparke bakover og at man da kjenner mindre. Men jeg vil ikke råde deg til det ene eller det andre for jeg vet ikke sikkert Har du lest litt på kjennliv.no? Anonymkode: 528e8...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå