Gå til innhold

Menn på rundt 30. Sex med eldre dame.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du hatt sex med ei dame på rundt 50 år hvis hun så bra ut ? Eller hadde det vært uaktuelt. Noen erfaringer ?

Anonymkode: b7026...45d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja absolutt, er mange yngre menn som tenner på godt voksne damer. Jeg er selv 37 og kunne godt tenkt meg dame på 50+. Betegner meg selv som attraktiv.

Anonymkode: f26a5...2f2

• Liker 4
Skrevet

Jesuskristus - er det ikke nok tråder om dette temaet nå? Må jo være et par tusen i uken.

Anonymkode: c671b...c99

• Liker 3
Skrevet

Eh, nei. Det er på alderen med moren min! 🤣

Anonymkode: 12303...f28

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jesuskristus - er det ikke nok tråder om dette temaet nå? Må jo være et par tusen i uken.

La nå hun 50 årige kvinnen få spørre om hva hun vil... Spør heller deg selv hvorfor du går inn i slike meldinger, og må avspore med å kommentere?

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kunne du hatt sex med ei dame på rundt 50 år hvis hun så bra ut ? Eller hadde det vært uaktuelt. Noen erfaringer ?

Den avgjørelsen har jeg kun tatt hvis jeg har treft deg IRL, på et forum som anonyme er vi bare tekst på internett🤗

• Liker 1
Skrevet

der hvor jeg jobbet hadde vi julebord hjemme hos en av kollegaene, sjefen en dame kanskje på slutten av 40 årene kom ut toppløs med kjempe store bryster og nissemaske, under festen hadde hun sex med en i 20 årene foran alle som satt der

Anonymkode: 0a8a2...a86

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

der hvor jeg jobbet hadde vi julebord hjemme hos en av kollegaene, sjefen en dame kanskje på slutten av 40 årene kom ut toppløs med kjempe store bryster og nissemaske, under festen hadde hun sex med en i 20 årene foran alle som satt der

Fin fantasi, men dette tror jeg ikke på.

• Liker 1
Skrevet

Nope. 

Anonymkode: aff52...8f5

Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 timer siden):

La nå hun 50 årige kvinnen få spørre om hva hun vil... Spør heller deg selv hvorfor du går inn i slike meldinger, og må avspore med å kommentere?

Den avgjørelsen har jeg kun tatt hvis jeg har treft deg IRL, på et forum som anonyme er vi bare tekst på internett🤗

Tror ikke du hadde blitt skuffet 😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er ikke her så ofte, så hvordan kunne jeg vite det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er ikke her så ofte, så hvordan kunne jeg vite det? 

Er ikke så ofte så vedkommende skal ha det til.

Anonymkode: eda11...0fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det var ikke sjefen, men p***nissen.

Og hvordan reagerte de andre på det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...