Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #1 Del Skrevet 9. oktober 2002 huff øyenvippene mine er stygge.... de er ikke direkte lange heller og de bøyer seg alle kanter, mest nedover :evil: typen min har lange mørke og perfekt buede vipper!!! selv med vippetang blir ikke vippene mine noe særlig bedre og etter en liten stund "faller" de ned igjen... hvorfor har enkelt jenter (og gutter) nydelige lange perfekte buede vipper mens andre har korte stygge? og hva kan gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. oktober 2002 #2 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hmmmm. Hvorfor det er sånn at gutter ofte har penere og lengre øyenvipper en jenter vet jeg ikke, men det ergrer meg grønn! Det du kan gjøre er å oppsøke en hudpleiesalong og spørre om de kan ta en permanent bøying / forming av vippene dine. Det er ikke HELT permanent, altså, men slik som å farge øyenvipper / bryn osv. Du må nok gjenta det av og til, men tror det er verdt det Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #3 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hva koster en slik permanent bøying av vippene? Blir det bra? Hvor lenge holder det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs_M Skrevet 10. oktober 2002 #4 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei... Jeg har det samme problemet som deg....Vippene mine kommer også ned igjen etter en stund :evil: Jeg har faktisk prøvd permanent vippebøying...Det koster rundt 350-375. På meg så hadde den nesten ikke noe effekt, siden jeg har så lange og "harde" vipper....Hudpleieren sa at jeg måtte prøve dette 3 eller 4 ganger...Men de garanterer ikke noe resultat..Det kan vare i alt fra 2 uker til flere måneder ...........Tok det forresten på Magic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå