AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 De fleste av disse er ganske dårlige for håret, mye sulfater, silikoner og tørkende alkoholer. Den fra define RÅ vil jeg si er den beste av dem Anonymkode: 77b0b...11a 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 17.27): De fleste av disse er ganske dårlige for håret, mye sulfater, silikoner og tørkende alkoholer. Den fra define RÅ vil jeg si er den beste av dem Anonymkode: 77b0b...11a Helt enig med denne. Anonymkode: aacbb...496 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Er det forresten vanlig å ha så mange sjampoer?😅 Anonymkode: aacbb...496 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det forresten vanlig å ha så mange sjampoer?😅 Anonymkode: aacbb...496 Jeg har enda flere, men gadd ikke å ta bilde av alle😂 Anonymkode: a1bb9...59b 2
Blingblingtahei Skrevet 15. november 2021 #6 Skrevet 15. november 2021 Sebamed every day sjampo, den er uten sulfat og faktisk helt ok. 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Skrevet 15. november 2021 Ville valgt Sebamed på grunn av allergier. Den er uten citrus acid som jeg hater. Anonymkode: b4965...184
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #8 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 17.27): De fleste av disse er ganske dårlige for håret, mye sulfater, silikoner og tørkende alkoholer. Den fra define RÅ vil jeg si er den beste av dem Anonymkode: 77b0b...11a Absolut løyn! Parfymefritt er det absolut beste du kan bruke enligt leger, hudleger! Jeg elsker neutral shampo og englamark. Bytta ut parfymesjampo fra frisørsalong till flere 100 nok till neutral for 37 nok og mitt hår er så jævla mye finere, sterkere og bedre en noensinne før. Bruker sheabutter rituals balsam Etter sjampo! Har brukt dette i over ett år nå og jeg har aldri noensinne hatt så fint hår som jeg har nå. Og langt! Takk gud for at jeg hørte på hudlegen min ang parfyme i sjampo som brukes nær hårbunn Anonymkode: dc8bd...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #9 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolut løyn! Parfymefritt er det absolut beste du kan bruke enligt leger, hudleger! Jeg elsker neutral shampo og englamark. Bytta ut parfymesjampo fra frisørsalong till flere 100 nok till neutral for 37 nok og mitt hår er så jævla mye finere, sterkere og bedre en noensinne før. Bruker sheabutter rituals balsam Etter sjampo! Har brukt dette i over ett år nå og jeg har aldri noensinne hatt så fint hår som jeg har nå. Og langt! Takk gud for at jeg hørte på hudlegen min ang parfyme i sjampo som brukes nær hårbunn Anonymkode: dc8bd...1c7 Og sulfater er ikke farligt så du vet det! Parfyme er langt mye værre ! Og jo mindre ingredienser jo bedre er det for deg og miljø Anonymkode: dc8bd...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #10 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og sulfater er ikke farligt så du vet det! Parfyme er langt mye værre ! Og jo mindre ingredienser jo bedre er det for deg og miljø Anonymkode: dc8bd...1c7 Sulfater er ikke farlig, men tørker også ut hodebunn da den stripper den for alt fett. Har helt sluttet å klø i hodebunn etter jeg sluttet med sulfat og silikoner, og håret er mindre fett. Anonymkode: 4649e...16f 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #11 Skrevet 15. november 2021 Sulfat et som oftest mer uttørkede enn parfyme. Sulfat er det også langt mer av i produkter enn parfyme. Anonymkode: aacbb...496 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #12 Skrevet 15. november 2021 Har ikke prøvd noen av dem. Anonymkode: d027a...19a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #13 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sulfater er ikke farlig, men tørker også ut hodebunn da den stripper den for alt fett. Har helt sluttet å klø i hodebunn etter jeg sluttet med sulfat og silikoner, og håret er mindre fett. Anonymkode: 4649e...16f Sulfater rengjør og er absolut ikke noe som tørker ut i rett mengde. Du ska selvfølgelig ikke bruke zalo på håret men ei mild sjampo uten parfyme med Litt sulfat i er ikke farligt. Og heller bedre for ei hårbunn som Trenger pleie. Anonymkode: dc8bd...1c7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #14 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sulfat et som oftest mer uttørkede enn parfyme. Sulfat er det også langt mer av i produkter enn parfyme. Anonymkode: aacbb...496 Parfyme er mye værre siden det er allergenframkallande og ikke sulfat. Nesten alle mennesker reagerer mot parfyme Anonymkode: dc8bd...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #15 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sulfater rengjør og er absolut ikke noe som tørker ut i rett mengde. Du ska selvfølgelig ikke bruke zalo på håret men ei mild sjampo uten parfyme med Litt sulfat i er ikke farligt. Og heller bedre for ei hårbunn som Trenger pleie. Anonymkode: dc8bd...1c7 Omtrent alle sjampoer har masse sulfat i, ikke bare litt, sjekk ingredienslisten. Anonymkode: aacbb...496
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #16 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Parfyme er mye værre siden det er allergenframkallande og ikke sulfat. Nesten alle mennesker reagerer mot parfyme Anonymkode: dc8bd...1c7 Mange reagerer på sulfat også Anonymkode: aacbb...496
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #17 Skrevet 15. november 2021 Har ikke testet alle, men av disse liker håret mitt best elvital med tilhørende balsam og hårkur. Men det er ingen favoritt, men jeg bruker de inn i mellom som et økonomisk alternativ. Anonymkode: ea1ea...f16
Blingblingtahei Skrevet 16. november 2021 #18 Skrevet 16. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sulfater rengjør og er absolut ikke noe som tørker ut i rett mengde. Du ska selvfølgelig ikke bruke zalo på håret men ei mild sjampo uten parfyme med Litt sulfat i er ikke farligt. Og heller bedre for ei hårbunn som Trenger pleie. Anonymkode: dc8bd...1c7 Sulfater ligger som regel som nr 2 på lista, hvilket vil si at det inneholder myyye sulfat. Sulfater som Sodium Laureth, Myreth, og Lauryl Sulfate som er noen av de vanligste å finne på lista er harde Sulfater, mildere varianter av kokos eller perlemor sulfat er mye bedre for hodebunn, og holder godt så lenge man holder seg unna produkter med silikoner i. Endret 16. november 2021 av Blingblingtahei
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #19 Skrevet 16. november 2021 On 11/15/2021 at 4:38 AM, AnonymBruker said: Absolut løyn! Parfymefritt er det absolut beste du kan bruke enligt leger, hudleger! Jeg elsker neutral shampo og englamark. Bytta ut parfymesjampo fra frisørsalong till flere 100 nok till neutral for 37 nok og mitt hår er så jævla mye finere, sterkere og bedre en noensinne før. Bruker sheabutter rituals balsam Etter sjampo! Har brukt dette i over ett år nå og jeg har aldri noensinne hatt så fint hår som jeg har nå. Og langt! Takk gud for at jeg hørte på hudlegen min ang parfyme i sjampo som brukes nær hårbunn Anonymkode: dc8bd...1c7 Hvor kan man kjøpe den? Anonymkode: d8809...98f
Gjest Villfisker Skrevet 16. november 2021 #20 Skrevet 16. november 2021 Liker ingen av de, men hvis jeg måtte velge en, blir det sebamed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå