AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Hei. Jeg sliter skikkelig med å finne 24 forskjellige gaver til en gavekalender til kjæresten min. Hun er i midten av 20 årene og tenker dette blir på en måte julegaven hennes så den skal koste 2-3000kr. Er det noen gode tips der ute? Anonymkode: ac860...6b7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Jeg sliter skikkelig med å finne 24 forskjellige gaver til en gavekalender til kjæresten min. Hun er i midten av 20 årene og tenker dette blir på en måte julegaven hennes så den skal koste 2-3000kr. Er det noen gode tips der ute? Anonymkode: ac860...6b7 Kommer jo helt an på hennes interesser. ser det selges mye billig sminke i disse dager. Jeg personlig hadde ledd høyt om jeg hadde åpnet noe slikt i min kalender da jeg til nød bare bruker maskara Tidligere år har jeg fått spill gjennnm steam, ullsokker, friluftsutstyr, diverse gamingmerch osv i kalenderen. Anonymkode: 6e1b0...063
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 så en god blanding: 1)aktiviteter, kino, lunsj, middag filmkveld hun bestemmer film, noe seksuelt( at du går ned på henne eller noe:p) eller at dere skal lage noe ny mat sammen 2)mat/godteri, noe hun liker eller noe annet godt hun ikke har prøvd før 3) til små ting, ansiktsmaske, chille klær, tøfler eller andre ting hun ønsker eller trenger seg(vis bilde av feks Instagram til butikk ansatte så kan de hjelpe med stil) 4) lapper med komplimenter eller ting du er glad for eller setter pris på eller minner. Anonymkode: 91bdd...984
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Er det avtalt/ønsket at det er julegaven? Om jeg hadde fått en pakkekalender med mye diverse. Og så ingenting julaften. Hadde jeg i alle fall blitt vanvittig skuffet. Ellers må du si mer om hva hun liker. Jeg hadde elsket hudpleieprodukter som huden min tåler. Spesielle ingredienser og oljer til matlaging. Jeg hadde hatet kino/film, eller aktiviteter. Samt sminke - der har jeg mine favoritter. Og ikke minst smykker og dill, jeg har det jeg trenger, kjøper det jeg trenger. Anonymkode: 16517...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå