AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Jeg har normal hud, med noen tørre partier. Kjøpte denne https://www.na-kd.com/no/alle-kategorier/vitamin-c-oil-transparent-1704-000037-0020 nylig, og prøvde den for første gang i går kveld. Den føltes god mot huden og de tørre partiene ble borte med en gang. Jeg kan ingenting om hudpleie og lurer på om ansiktsolje er bra? Er denne bra? Hvordan bruke den riktig? Jeg bruker et serum fra elixir blandet med vitamin C serum fra før, blir det greit å bruke denne oljen etter serumet? Er det noen ulemper ved bruk av olje? Anonymkode: 52dd1...7d8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Anonymkode: 513a0...276 Takk for svar, hvorfor ikke? Har sensitiv hud og reagerer på de fleste produkter, men denne merker jeg at jeg ikke kommer til å få utbrudd av så litt synd... Anonymkode: 52dd1...7d8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, hvorfor ikke? Har sensitiv hud og reagerer på de fleste produkter, men denne merker jeg at jeg ikke kommer til å få utbrudd av så litt synd... Anonymkode: 52dd1...7d8 Verken skadelig eller nyttig. Anonymkode: 513a0...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå