Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

I diverse oppskrifter står det ofte "serveres med godt brød" og ser også mange har skrevet det inne på mat og drikke forumet.

De skal ha godt brød til.

Hva søren for slags brød er godt brød?

Ja jeg syns det er litt tåpelig. Det kunne da ikke falle meg inn å gidde å spise et brød jeg ikke syns var godt.

Så godt blir et helt unødvendig ord. "vi skal ha brød til" - selsagt er brødet godt, det sier seg jo selv.

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg baker da brød i tillegg til mine fabelaktige pizzaer :tronderbart:

Vil du komme og smake på brødet mitt, kanskje? :sjarmor:

Skrevet

Kanskje det er mer som... hvis man ikke liker middagen, så er i alle fall brødet godt?

Godt brød og god drikke...

Foressten så er det ikke alle brød som er gode, så godt brød er ingen selvfølge. :ler:

Skrevet

Jeg synes kneipp er godt med brunost på, men det kunne ikke falt meg inn å servere kneippbrød som brød til middagen. Da er kanskje foccacia, krydret brød, loff eller hjemmebakte grovrundstykker bedre. Og da blir det 'godt brød'.

Skrevet

Tja... jeg hadde kanskje ikke servert kneipbrød ved siden av, men krydderbrød, hvitløksbrød, oreganobrød, parmesanbrød.. Det er det jeg vil definere som godt brød. Ellers er hjemmebakt brød med brunost også fryktelig godt :-D

Gjest Catwoman
Skrevet

ok så... hmm godt brød er kanskje ekstra godt brød, altså brød som er bedre enn det man spiser il vanlig?

Kneippbrød er jo så grusomt så kunne det aldri falle meg inn å spise uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...