Gå til innhold

Hvordan møtte du kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne fortell! :) Hvordan kom dere i kontakt og hva gjorde dere for å bli sammen? 
Er singel, trenger litt tips og historier fra andre. 

Anonymkode: 3ffe2...433

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kg-treff. sann historie. 

• Liker 3
Skrevet

Møtte min mann på flyplassen! :) 
Husker så godt at jeg var skikkelig betatt av han. Så han flere ganger i uken. Men var sikker på at han aldri ville like meg tilbake, fordi jeg var vaskedame. Han er jo pilot! Hvorfor skulle en pilot like en vaskedame, tenkte jeg.. 
Vi kom i kontakt da han sto foran meg alene og ventet mannskapet sitt. 
Han elsker meg mer enn alt, og vi har 2 barn sammen! 🥰

Anonymkode: d9b89...00f

• Liker 15
Skrevet

One-night stand.. Jeg var ute med ei venninne, også møtte vi på en kompis fra studiet hennes som var ute med noen av sine kompiser. Han var en av kompisene! 
To dager etter vi hooket inviterte han meg på middag, så flydde jeg tilbake til der jeg bodde (utenlands pga studier)  så tenkte vi vel begge at det var det. Helt til han 6 mnd senere tok kontakt (etter noen øl for mot) fordi han skulle til byen jeg studerte i, og ville møtes. Vi har nå vært sammen i 8 år, og bor såklart nå i samme by hehe. 

Anonymkode: 00eaa...c39

• Liker 4
Skrevet

I kirkesalen :) 

Anonymkode: d7a32...373

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi møttes i 1 klasse på vgs, og ble sammen ca 6 mnd etter det. Vi ble egt bare godt kjent i timene og var vi i samme vennegjeng, også bare skjedde det. Forsatt sammen 6 år senere og venter første baby

Endret av Milky
  • Liker 3
Skrevet

På videregående, for ca. 15 år siden. 

Anonymkode: c22d6...6d1

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Nettdating for nesten 20 år siden. Et relativt kort forhold som sluttet før det sa PANG etter ti år uten kontakt.

Skrevet

Fjordline 😍❤️! Spontan tur med venner fra min side og jobb tur fra han side 😍! Husker jeg var i min egen boble - mens han prøvde intenst å få kontakt med meg og vi snakket jo og sjenka han greit bra utover kvelden 😂. Møttes igjen noen måneder etterpå, da jeg kom til han. Hadde daglig kontakt frem til da, men feig som jeg var pga masse opplevelser og diagnoser pga traumer så turte jeg ikke møte han før flere måneder etterpå. Etter det har det vært oss og gift nå. Giftet oss nok i forelskelsens hete 😂! Og tenkte ikke akkurat på konsenkvensene - men det er noe av det beste jeg har gjort og flyttet 50 mil vekk fra dårlig miljø og familie og dårlige venner :)! Angrer ikke et sekund, annet enn vanskelig å tilpasse samvær med barna mine. That’s all. Vi har hatt noen skikkelig runder med krangel og diskusjoner - pga vi ble altfor fort par og giftet oss altfor fort og i bli kjent fase, men i stedenfor å gi opp så kjemper vi fordi vi elsker hverandre på godt og vondt. Selv hvor vanskelig det kan være til tider. Og likheten og staheten vi har er slående lik😂… ordtaket sier: du har ikke tapt før  du har gitt opp. Og elsker man hverandre så står man i ting og kjemper. Og ingen felles barn har vi, selv om vi har mistet to ganger 😓😩.. noe som er knusende for begge to 😣😣…. 

Anonymkode: 6e240...4cd

• Liker 1
Skrevet

Skulle på venninnekveld og drikke vin. Litt utpå kvelden spør venninnen min om det er greit hun får besøk av sin flørt. "så klart" sa je, jeg skulle uansett hjem om ikke så lenge. Men flørten tok med seg en kamerat, og jeg og han ble sittende resten av kvelden og natten og skravle ( og vi hadde sex) Det var kjærlighet fra første blikk fra min side. 

Anonymkode: 36142...a27

• Liker 2
Skrevet

I en litt tilfeldig sammensatt gjeng voksne som drev løpetrening sammen. Ble mye side om side løping og snakk, avtalte å møtes en gang utenom og fra da av har det vært oss. 🏃‍♂️🏃‍♀️💕

Anonymkode: 72134...e03

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fjordline 😍❤️! Spontan tur med venner fra min side og jobb tur fra han side 😍! Husker jeg var i min egen boble - mens han prøvde intenst å få kontakt med meg og vi snakket jo og sjenka han greit bra utover kvelden 😂. Møttes igjen noen måneder etterpå, da jeg kom til han. Hadde daglig kontakt frem til da, men feig som jeg var pga masse opplevelser og diagnoser pga traumer så turte jeg ikke møte han før flere måneder etterpå. Etter det har det vært oss og gift nå. Giftet oss nok i forelskelsens hete 😂! Og tenkte ikke akkurat på konsenkvensene - men det er noe av det beste jeg har gjort og flyttet 50 mil vekk fra dårlig miljø og familie og dårlige venner :)! Angrer ikke et sekund, annet enn vanskelig å tilpasse samvær med barna mine. That’s all. Vi har hatt noen skikkelig runder med krangel og diskusjoner - pga vi ble altfor fort par og giftet oss altfor fort og i bli kjent fase, men i stedenfor å gi opp så kjemper vi fordi vi elsker hverandre på godt og vondt. Selv hvor vanskelig det kan være til tider. Og likheten og staheten vi har er slående lik😂… ordtaket sier: du har ikke tapt før  du har gitt opp. Og elsker man hverandre så står man i ting og kjemper. Og ingen felles barn har vi, selv om vi har mistet to ganger 😓😩.. noe som er knusende for begge to 😣😣…. 

Anonymkode: 6e240...4cd

Ingen problemer, kun problemer med samvær med barna altså... Godt det ikke var viktigere liksom..........................

Anonymkode: 215d8...ad8

• Liker 2
Skrevet

Vi møtes på barneskolen, og hadde jevnlig vennskapelig kontakt gjennom årene som gikk.

For seks år siden havnet vi på samme nachspiel uten noen utkårede, og da ble det til at vi valgte hverandre for den kvelden. 

Ble ikke bare den kvelden gitt, sitter her med barn, hund, hus, bil og ring på fingeren. :fnise:

Anonymkode: b3a03...54f

• Liker 1
Skrevet

Tinder 😎

Anonymkode: f2861...9f0

Skrevet

På nattklubb. Hadde fleipet med at jeg skulle sjekke opp den flotteste mannen vi så, og mine venninner forventet at jeg leverte på det. Det var han. ❤

Lite visste jeg da om at han hadde vært på vei ut, og kameratene sto utenfor og ventet. De måtte vente forgjeves. Han ble til det stengte, og gikk med meg. Først tidlig morgen gikk han, og ringte meg allerede to timer senere. 

Han påstår kjærlighet ved første blikk. Jeg brukte litt mer tid, men det var noe spesielt ved ham fra starten. Alt føltes så lett og naturlig med ham. (Skjønt sex måtte han vente litt på, for SÅ modige var jeg ikke engang med ham. 😆 Men modigere enn det som var normalt for meg angående hvor kjapt det gikk iallefall. 😊)

Herregud, det er snart 20 år siden. Det føles ikke slik. 😄

• Liker 2
Skrevet

Første ekteskap  traff jeg henne på byen, på en nattklubb. Det ekteskapet varte et kvart århundre :) 

To siste kjæresteren traff jeg på datingsider. For gammel og for lite interessert å traktere puber og nattklubber nå, var faktisk møkk lei det som ung også. Men traff da en kvinne der og til slutt :) Så nå går det i datingsider, om en forsiktig. Byen tar vi som datingtreff av og til.

Anonymkode: 0e157...8b5

Skrevet

Følger😁 trenger også en... Motivasjon?;) 

Anonymkode: 0f1e3...cc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skulle på venninnekveld og drikke vin. Litt utpå kvelden spør venninnen min om det er greit hun får besøk av sin flørt. "så klart" sa je, jeg skulle uansett hjem om ikke så lenge. Men flørten tok med seg en kamerat, og jeg og han ble sittende resten av kvelden og natten og skravle ( og vi hadde sex) Det var kjærlighet fra første blikk fra min side. 

Anonymkode: 36142...a27

Åh sånne solskinns historier😍

Anonymkode: 0f1e3...cc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...