Gå til innhold

Hun oppfører seg helt merkelig. Skriver med andre osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært kjærester i 4.5 år nå. Hun har alltid med seg telefonen når hun skal på kjøkkenet, badet, eller uansett hvor egentlig. Hun legger telefonen med skjermen ned når vi er i samme rommet, og det virker som hun alltid passer på å sitte med skjermen fravendt meg når vi er sammen. Har tidligere sett at menn har skrevet upassende ting til henne som jeg har tatt opp og reagert på. Men som hun mener er jeg som overreagerer, og jeg skal bare "drite" i det. Har spurt om hun ikke kan avvise dem, men da sier hun at det er ikke 100% sikkert at dem legger noe i det dem skriver så det blir feil av henne.. Jeg vet selv at hun skriver med folk som hun vet jeg ikke liker at hun skriver med. Hun sletter alt som heter logg og meldinger. Og om jeg tar det opp så er jeg idioten, og både paranoid og sykelig sjalu. Jeg har selv sett og lest meldinger som ikke egner seg om du er i parfohold som hun selv ikke vet at jeg vet om. Men hun nevner aldri noe og eier ikke skyldfølelse. Hun kan meg om å gjøre ting (husarbeid osvosv..) mens hun sitter å trykker på telefonen. Når jeg kommer i rommet, så lukker hun alle programmer som hun er på å legger fra seg telefonen. Jeg elsker henne, men blir så forbanna usikker på om dette er vits.. Vi har tidligere slitt litt i forholdet, men jeg gjør det jeg kan for å redde det.. Vet ikke va jeg skal gjøre? Noen råd?

Anonymkode: fe047...d7a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overvåker du telefonen hennes, siden du har oversikt over loggen hennes? 

Anonymkode: 31fe7...d58

• Liker 1
Skrevet

Gjør det slutt. Hadde ikke orket noen som drev med telefonen hele tiden

Anonymkode: 667f7...d33

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun legger telefonen med skjermen ned når vi er i samme rommet, og det virker som hun alltid passer på å sitte med skjermen fravendt meg når vi er sammen... Hun sletter alt som heter logg og meldinger....Når jeg kommer i rommet, så lukker hun alle programmer som hun er på å legger fra seg telefonen. 

Jeg hadde også prøvd å skjule innholdet på telefonen om kjæresten min tok det som en selvfølge at han hadde innsynsrett. Og at hun i hovedsak legger fra seg telefonen når dere er sammen, er vel bare positivt? 

• Liker 2
Skrevet

Regner med at du selv er perfekt..

Anonymkode: 0423e...e78

Skrevet

Ikke greit av henne. 

Sånn har min samboer holdt på, og da har det alltid vært på grunn av noen nye venninner han har lyst på.

Synes du burde droppe henne, høres ikke ut som om hun bryr seg om dine følelser i det hele tatt. Evt. prøv parterapi

Anonymkode: 50ae0...480

• Liker 8
Skrevet

Synes det er du som tråkker over streken når du har full kontroll hva som skjer på mobilen hennes. Hun bør droppe deg.

Anonymkode: d7009...e56

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Synes det er du som tråkker over streken når du har full kontroll hva som skjer på mobilen hennes. Hun bør droppe deg.

Anonymkode: d7009...e56

Han har jo ikke full kontroll over tlf hennes, men har blitt mistenksom og lagt merke til at hun alltid har den med seg osv. 

Synes ikke man skal skjule noe for partneren sin, ei heller at man skal ha "rett" til å overvåke hverandre, men om en av partene er usikker og har en dårlig følelse burde den andre motbevise dette. Det går jo ikke an å stole på noen som sitter med tlf hele tiden og er så hemmlighetsfull ovenfor den. 

Min samboer er også slik. Han kan ikke en gang åpne telefonen foran meg, og det vet jeg er fordi han snakker med andre kvinner. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjør det slutt. Hadde ikke orket noen som drev med telefonen hele tiden

Anonymkode: 667f7...d33

Ts sier at hun er flink til å legge bort mobilen når de er sammen. Men ts beklager det, da, for da er det vanskelig å spionere på hva hun skriver. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

...om en av partene er usikker og har en dårlig følelse burde den andre motbevise dette. Det går jo ikke an å stole på noen som sitter med tlf hele tiden og er så hemmlighetsfull ovenfor den. 

Min samboer er også slik. Han kan ikke en gang åpne telefonen foran meg, og det vet jeg er fordi han snakker med andre kvinner. 

Man kan ikke motbevise en annen persons følelse. Man kan evt vise hva en samtale inneholder. Men det er vel veldig sjelden at den mistenksomme da sier, ok, jeg tok feil, fra nå av stoler jeg på deg. 

Hvis du tror samboerne din er utro mot deg, hvorfor er du sammen med ham, da? 

Skrevet

Min ex var akkurat slik som du beskriver. Ved flere anledninger fant jeg ut at han skrev upassende med andre damer, men men han bagatelliserte sin oppførsel og la skylden på meg. Det tok flere år før jeg fant ut at også hadde vært fysisk utro. 

Med slik oppførsel beviser hun at hun ikke respekterer deg og at hun ikke er dedikert til deg. Ikke kast bort tiden din på henne!

Anonymkode: ec4ad...b64

• Liker 6
Skrevet

Men hvordan vet du hva hun gjør på mobilen? 

Anonymkode: c5c8e...95b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Man kan ikke motbevise en annen persons følelse. Man kan evt vise hva en samtale inneholder. Men det er vel veldig sjelden at den mistenksomme da sier, ok, jeg tok feil, fra nå av stoler jeg på deg. 

Hvis du tror samboerne din er utro mot deg, hvorfor er du sammen med ham, da? 

Vi er ikke i et forhold lengre, bare samboere-siden han gav meg klamydia og ikke vil flytte ut. Han oppførte seg akkurat på samme måte som partneren til TS rett før jeg fikk klamydia også.

Skrevet

Av erfaring ville jeg vurdert om det er et forhold du ønsker å fortsette å være i. Spesielt om en ikke kommer noen vei med å snakke om det.

Både på grunn av at det viser til at hun har lite respekt overfor deg. Samtidig som at det er svært slitsomt å gå rundt å være usikker og "paranoid" og "sykelig sjalu" hele tiden. 

Anonymkode: 08628...ea2

• Liker 2
Skrevet

Du får høre om hun er interessert i å åpne opp forholdet på betingelse av at dere må si fra når det skjer noe på den fronten.

Skrevet

"Jeg har selv sett og lest meldinger som ikke egner seg om du er i parfohold som hun selv ikke vet at jeg vet om. "

Hva står det på disse?

Anonymkode: 3d68e...33e

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg elsker henne, men blir så forbanna usikker på om dette er vits.. Vi har tidligere slitt litt i forholdet, men jeg gjør det jeg kan for å redde det.. Vet ikke va jeg skal gjøre? Noen råd?

Jeg ser ikke hvorfor du skal redde et forhold til en kvinne som ikke evner å leve i et. Et forhold skal bestå av to likeverdige voksne, ikke av en voksen og et barn.

For meg hadde dette vært helt uaktuelt. 

Anonymkode: 160f8...fc7

• Liker 2
Skrevet

Dump tøsa. Hun er allerede utro bak din rygg kun ved å skrive upassende meldinger.

Og til dere som går til angrep på TS, hvorfor, er det fordi han er mann? Når man mistenker at det skjer noe, så er det ikke så ille å sjekke telefonen til partneren sin.

Og det at hun legger bort telefonen når han kommer er ikke positivt, det viser jo bare at hun skjuler noe.

Anonymkode: 47c27...e11

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har vært kjærester i 4.5 år nå. Hun har alltid med seg telefonen når hun skal på kjøkkenet, badet, eller uansett hvor egentlig. Hun legger telefonen med skjermen ned når vi er i samme rommet, og det virker som hun alltid passer på å sitte med skjermen fravendt meg når vi er sammen. Har tidligere sett at menn har skrevet upassende ting til henne som jeg har tatt opp og reagert på. Men som hun mener er jeg som overreagerer, og jeg skal bare "drite" i det. Har spurt om hun ikke kan avvise dem, men da sier hun at det er ikke 100% sikkert at dem legger noe i det dem skriver så det blir feil av henne.. Jeg vet selv at hun skriver med folk som hun vet jeg ikke liker at hun skriver med. Hun sletter alt som heter logg og meldinger. Og om jeg tar det opp så er jeg idioten, og både paranoid og sykelig sjalu. Jeg har selv sett og lest meldinger som ikke egner seg om du er i parfohold som hun selv ikke vet at jeg vet om. Men hun nevner aldri noe og eier ikke skyldfølelse. Hun kan meg om å gjøre ting (husarbeid osvosv..) mens hun sitter å trykker på telefonen. Når jeg kommer i rommet, så lukker hun alle programmer som hun er på å legger fra seg telefonen. Jeg elsker henne, men blir så forbanna usikker på om dette er vits.. Vi har tidligere slitt litt i forholdet, men jeg gjør det jeg kan for å redde det.. Vet ikke va jeg skal gjøre? Noen råd?

Hadde spurt henne:

"Om jeg drev å skrev med damer slik du skriver med andre menn, ville du likt det? "

Spør, vent på svar, ikke svar henne om hun lager drama av spørsmålet

Men uten tvil så skriver hun upassende ting med disse mennene

Anonymkode: 8f3a1...db9

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet

Du er i din fulle rett til å reagere på hennes mangel på oppførsel og respekt i parforholdet!  

Om jeg var deg ville jeg satt hardt mot hardt. Dvs at hun enten dropper behovet for oppmerksomhet fra andre menn, eller at du dropper henne. 

Om min kjæreste hadde holdt på slik,hadde jeg ikke giddet gitt ultimatumet engang.( klok av skade)  Hadde bare gått.  Slike er kun seg selv nærmest. Det kan ikke bli kjærlighet uten respekt og ømhet. Sex er bare sex uten de 2 elementene, - så ikke tillegg det for stor betydning.  På sikt er du nemlig avhengig av disse for glede og utvikling. 🙂 

Du fortjener en kvinne som liker deg og er glad i deg. . Hun her gjør ikke det. Mest sannsynlig liker hun ikke seg selv engang på en sunn måte. Det er derfor hun trenger og oppsøker " tom " oppmerksomhet.  Hun er tom innvendig et sted. 

Du kjenner henne best ifht veien videre. Men dette skal du ikke finne deg i. Hun skader både deg og seg selv. Mennene hun holder på med bare ler av henne ( og deg ) . Men hun er ikke klar over det. Du får vurdere om du gir ultimatum eller kroken på døra.  

Hun trenger en oppvekker uansett utfall. Men bevar roen . ( lett å si 😅🙈) . Men det lureste. Du skal ikke miste deg selv i dette ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...