AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Er dere fornøyde?Den er så åpen rundt halsen, synes jeg. Men det verste av alt er at baby forsvinner ned i posen/får den over ansiktet når han er litt urolig i søvne😟Må jo passe på hele tiden. Baby er 4,5 måneder og vi bruker bagdelen av vogna. Har kjøpt den fordi jeg har lest mye bra om Voksi sine poser, men må si at jeg er skuffet. Er det noen andre som opplever det sammen og har tips til tryggere vognpose? Anonymkode: deae0...5c9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Ta et tau/strikk/borrelås på utsiden av posen og stram til, så den snurper seg. Det gjorde jeg på egen sovepose i mange år😄 Anonymkode: 971c4...955
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ta et tau/strikk/borrelås på utsiden av posen og stram til, så den snurper seg. Det gjorde jeg på egen sovepose i mange år😄 Anonymkode: 971c4...955 Takk for tips. Det var lurt😊 Anonymkode: deae0...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå