Sydenkupp Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Hvor finner man epikriser fra Rikshospitalet. Før lå disse under minjournal.no, men den er avviklet. I helsenorge.no så finner jeg bare innkallingene, ikke epikrisene. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 4 minutter siden, Sydenkupp said: Hvor finner man epikriser fra Rikshospitalet. Før lå disse under minjournal.no, men den er avviklet. I helsenorge.no så finner jeg bare innkallingene, ikke epikrisene. De gis vel bare ut til den som sendte henvisning? Og ligger vel i journalen din Anonymkode: d0aae...454
Sydenkupp Skrevet 11. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2021 Men hvor finner jeg journal elektronisk? 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Jeg finner min journal fra Rikshospitalet på helsenorge.no, under Pasientjournal. Det ligger et filter på som går ett år tilbake. Kan det være derfor du ikke finner den? Du kan endre på filteret. Hvis du allikevel ikke finner den bør du kontakte sykehuset for å få journalen. Anonymkode: ca91d...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå