AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Jeg og gubben hadde sex i går og under akten mens jeg red han kommenterte han at jeg var fryktelig svett i rompa. Noe senere sier han at jeg har så mye hår på rompeballene. Han gned også fingren mot min anus og luktet og skrek da ut i rommet at det luktet møkk. Ble jo lettere fornærma av dette, vi har vært sammen i tre år men han har aldri kommentert sånn. Hva er greia?? Han har aldri "kommentert " sexen vår slik før Anonymkode: f834a...30a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Skal vi alle si det i kor, KG? Slå opp! Men seriøst, dette krever en alvorsprat. Makan til oppførsel. For en gris. Anonymkode: f378f...d63 20
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal vi alle si det i kor, KG? Slå opp! Men seriøst, dette krever en alvorsprat. Makan til oppførsel. For en gris. Anonymkode: f378f...d63 Vil da ikke slå opp. Elsker han jo. Er mer redd han er lei av meg og dette er begynnelsen på slutten Anonymkode: f834a...30a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg og gubben hadde sex i går og under akten mens jeg red han kommenterte han at jeg var fryktelig svett i rompa. Noe senere sier han at jeg har så mye hår på rompeballene. Han gned også fingren mot min anus og luktet og skrek da ut i rommet at det luktet møkk. Ble jo lettere fornærma av dette, vi har vært sammen i tre år men han har aldri kommentert sånn. Hva er greia?? Han har aldri "kommentert " sexen vår slik før Anonymkode: f834a...30a For noe griseprat😂 Anonymkode: 56ff7...ac3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil da ikke slå opp. Elsker han jo. Er mer redd han er lei av meg og dette er begynnelsen på slutten Anonymkode: f834a...30a Det han gjorde der viser at han ikke respekterer deg, OVERHODET. Å dette vil du være sammen med? Hva er greia med at enkelte kvinner/menn finner seg i slik oppførsel—> Ingen selvrespekt. Dette er begynnelsen på mye annet han garantert kommer til å gjøre for å ydmyke deg. Anonymkode: faf4f...810 12
SlemUlv Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Snakk med ham, fortell ham at du ikke syns dette var ok. 3
Hr. Aktiv Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Å jeg som trodde de fleste har sex av glede og ikke minst lyst, men der tok jeg feil. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 Hvis ikke dette er troll så har du funnet deg litt av en kvalm og ufyselig type må jeg si. At du gidder Anonymkode: 04f25...15a 12
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil da ikke slå opp. Elsker han jo. Er mer redd han er lei av meg og dette er begynnelsen på slutten Anonymkode: f834a...30a Wtf. Ha litt respekt for deg selv. Hvorfor finner du deg i sånt? Ville flytta sporenstreks hvis jeg hadde bodd sammen med en mann som hadde hatt så lite respekt for meg at han hadde behandlet meg sånn. Dette er garantert starten på dårlig behandling. Anonymkode: 89d68...1f6 1
Gjest Warrior Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 Hva i all verden? Trodde ikke det gikk an å legge merke til om rompa er svett eller ikke og om det er hårstrå på rumpa eller ikke under sex. Klarer man jo ikke annet enn å nyte hverandre og nyte sexen, og se stjerner da. Hva det skulle bety må du nesten spørre han om. Veldig unødvendig og barnslig oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil da ikke slå opp. Elsker han jo. Er mer redd han er lei av meg og dette er begynnelsen på slutten Anonymkode: f834a...30a Det er typisk for noe som nærmer seg slutten. Det er de små tingene han har latt fare tidligere i forholdet, men nå er det ingenting å tape på å si det rett ut. Det optimale er jo selvsagt at du slår opp, slik at han slipper ubehaget. Anonymkode: 94042...9d5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 Hvis du har hår på rumpeballene og bløt drit i rævva mens du har sex med han så lurer jeg på hva du driver med? Anonymkode: 7d392...d01 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 Nesten gang stikker du fingern å ræva hans, og så rett opp under nesa hans. Lukter nok svett rasshøl og noe mer når han holder på for fullt også tenker jeg. Anonymkode: 70eae...37a 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #14 Skrevet 11. november 2021 Hva med dusj og barbering først? En vil vel ta seg bra ut? Anonymkode: b369b...ece 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #15 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med dusj og barbering først? En vil vel ta seg bra ut? Anonymkode: b369b...ece Blir litt i overkant med klyster vel? og parafyme på fiseringen svir jævligt(yep har prøvd lol) Anonymkode: d1d1d...312
NiceOrNothing Skrevet 11. november 2021 #16 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er typisk for noe som nærmer seg slutten. Det er de små tingene han har latt fare tidligere i forholdet, men nå er det ingenting å tape på å si det rett ut. Det optimale er jo selvsagt at du slår opp, slik at han slipper ubehaget. Anonymkode: 94042...9d5 Han irriterer seg over deg når dere har sex. Ergo ikke så tent . Kommer aldri til å forstå damer som er så needy at de ønsker fortsette et forhold der mannen så åpenlyst viser avsky / lite respekt . 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #17 Skrevet 11. november 2021 Synes dette lukter troll. Pun intended. Anonymkode: 8fb4b...c71 2
Vimsepims Skrevet 11. november 2021 #18 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Synes dette lukter troll. Pun intended. Anonymkode: 8fb4b...c71 Rumpetroll...? 🤣 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #19 Skrevet 11. november 2021 Du kunne tatt en skylling i rompa. Anonymkode: 61b99...6f4
mannfolket Skrevet 11. november 2021 #20 Skrevet 11. november 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og gubben hadde sex i går og under akten mens jeg red han kommenterte han at jeg var fryktelig svett i rompa. Noe senere sier han at jeg har så mye hår på rompeballene. Han gned også fingren mot min anus og luktet og skrek da ut i rommet at det luktet møkk. Ble jo lettere fornærma av dette, vi har vært sammen i tre år men han har aldri kommentert sånn. Hva er greia?? Han har aldri "kommentert " sexen vår slik før Anonymkode: f834a...30a HD og langt skjegg? Eller er det deg med HD og langt skjegg, som har en våt drøm her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå