Gå til innhold

Hva tenker du om en kafé med møbler fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal møblere en kafé i et hus fra sent 1800-tall, og vil ha komfortable, slitesterke møbler som ikke koster for mye. Vi orker ikke å kjøre "gammel" stil som så mange kafeer gjør, der de henter inn møbler fra loppemarked og bruktbutikker for å få den gamle sjarmen. Derfor vurderer vi IKEA, som har møbler i skinn som passer inn i konseptet. Men har IKEA fortsatt det stempelet der møbler derfra anses som enkle og litt simple? Når vi supplerer med tekstiler, grønne planter, bilder og annen dekor, vil det fortsatt skrike "IKEA" av møblene? (Det er kun snakk om møbler, ikke servise, bestikk osv.)

Anonymkode: ac177...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit, tenker jeg, det viktigste for meg når jeg går på kafé er maten og til dels også prisnivået. Atmosfæren også, selvsagt, men møbler fra Ikea er i utgangspunktet ikke noe i veien for å skape en fin atmosfære.

Skrevet

Det er jo et pluss at møblene er gode å sitte i. Vi har en gammel kafé her i byen med gamle møbler, og noen av stolene og sofaene er vonde å sitte i. 

Skrevet

Møbler fra IKEA kan være så mangt. Vi har endel møbler fra IKEA hjemme, noe mange ikke tror oss på, da de er integrert på en slik måte at de ser bedre ut enn det man tenker om IKEA-møbler. 

Det hele handler om personlighet og atmosfære. Klarer dere å skape god stemning med malte flater, tekstiler og planter er mye gjort. 

Anonymkode: 4b53c...7ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...