AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Jeg søkte nylig AAP, og fikk det innvilget. Fikk hvertfall beskjed om å sende meldekort, og fylte ut skjema og sendte den inn. Den ble sendt inn på lørdag den 6. november. Men enda har jeg ikke fått penger, og jeg ringte nav for å spørre, så sa hun dama at først måtte jeg få pengevedtak(?) Skjønner meg ikke noe på dette. Hvordan fungerer dette når man nylig har fått godkjent AAP og skal begynne å sende meldekort? Tar det lang tid før de regner ut hvor mye du skal ha? Når tror dere jeg får pengene på konto? Det haster så sykt Anonymkode: 191d2...b96
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Par uker tar det fort Anonymkode: 09bf3...2bc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Jeg fikk innvilget AAP i Juli, men tror faktisk jeg fikk min første utbetaling i August😅 Så tror det tar et par uker ja! Anonymkode: c8510...a91
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk innvilget AAP i Juli, men tror faktisk jeg fikk min første utbetaling i August😅 Så tror det tar et par uker ja! Anonymkode: c8510...a91 okei, takk for svar! Får kanskje utbetalt i desember da? 😄 Anonymkode: 191d2...b96
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Lever man på nav må man ha en stor bufferkonto. Vet aldri 100% sikkert når du får pengene inn på konto. Anonymkode: 1cede...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå