AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Hei! Skal snart starte min 3.behandling med iso. Skal denne gangen gå på lavdose i et års tid da jeg avsluttet for tidlig på siste kur i 2020. Noen som har erfaring med lav dose? Hvordan fungerte det for deg? Ble bivirkningene mildere? Hvor fort så du bedring på huden? Anonymkode: d4eb2...1de
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Skal snart starte min 3.behandling med iso. Skal denne gangen gå på lavdose i et års tid da jeg avsluttet for tidlig på siste kur i 2020. Noen som har erfaring med lav dose? Hvordan fungerte det for deg? Ble bivirkningene mildere? Hvor fort så du bedring på huden? Anonymkode: d4eb2...1de Nesten ingen bivirkninger på lav dose for meg. Så gradvis bedring etter 3 måneder ca Anonymkode: 1a579...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nesten ingen bivirkninger på lav dose for meg. Så gradvis bedring etter 3 måneder ca Anonymkode: 1a579...c6a Tok du en tablett om dagen? Anonymkode: d4eb2...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå