AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Fornuften i meg sier jeg skal drite i det, men samtidig er det han sitt ansvar! Skal jeg drite i å møte han? Jeg er redd for å bli innblanda i trøbbel om kona finner ut av det. Anonymkode: e7d34...6ca
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Hvorfor vil du involvere deg med noen som har så lav moral og manglende verdier? Ingenting er så turn off for meg som utro folk, feige som er ulykkelige, men tenker kun på seg selv og ikke tar ansvar seg selv eller har noe omsorg for partneren. Kvalmt. Anonymkode: ab487...1f8 15
Gjest førstedamen Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fornuften i meg sier jeg skal drite i det, men samtidig er det han sitt ansvar! Skal jeg drite i å møte han? Jeg er redd for å bli innblanda i trøbbel om kona finner ut av det. Anonymkode: e7d34...6ca Hva får du ut av møtet da? Om du vil date han og bli sammen hadde jeg ikke giddet.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Drit i han. Det blir bare kaos av det. Hvorfor bidra til det? Greit nok, er han den typen så finner han bare en annen dame. Men da er i alle fall din samvittighet ren Anonymkode: 6a714...7b6 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Hvis du er ute etter et forhold så er det meningsløst å møte denne mannen fordi han er gift. Hvis du bare skal pule så er det hans ansvar overfor kona, men hvorfor gidder du? Det er jo ikke sånn at det er noe følelser mellom dere så det kan da ikke være så vanskelig å si at du ikke vil møte han? Anonymkode: bc784...c0b 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Ikke gå! Anonymkode: a1175...a1f 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Hallo. Er du dum? Skal du utsette deg for smitte og drit for en utro mann? Han ligger nok med andre også. Vil du virkelig suge på en opptatt og brukt kjepp?? Anonymkode: 3fdff...c49 3
Gjest ABM Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fornuften i meg sier jeg skal drite i det, men samtidig er det han sitt ansvar! Skal jeg drite i å møte han? Jeg er redd for å bli innblanda i trøbbel om kona finner ut av det. Anonymkode: e7d34...6ca Og hva tror du ekspertpanelet i kg svarer på dette?...🤩😂😂😂 Svaret på om du skal gå finnes inni deg..og bare der!
Hannabanna Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 (endret) Seriøst. Dette vet du allerede. Hvis ikke din egen moral kan holde deg fra å dra så kan ikke KG det heller. Endret 11. november 2021 av Hannabanna 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 Denne mannen må noen ganske gode kvaliteter for at det skal være verdt det. Er det ikke turn of at han kan bry seg så lite om ett annet menneske? Er det kun sex du er ute etter, eller ett forhold? Om det er ett forhold, vil du virkelig være i forhold med kona og? Han setter mest sannsynlig henne først, så du må alltid være nr 2. Kanskje nr 3 pga barna Anonymkode: d868a...ed4 2
SlemUlv Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 Jeg ville spurt, før møtet, om konen visste om det. Om ikke, hadde jeg sagt at vi ikke kom til å møtes likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 Jeg forstår meg ikke på folk som ikke blir helt avtent i den situasjonen. Som mann er det ingenting som fjerner ereksjonspotensialet like fort som at en kvinne er opptatt. Er det snakk om å være utro i tillegg mister jeg all respekt i tillegg, og jeg kunne i hvert fall aldri ligget med ei jeg ikke respekterer. Anonymkode: 37816...44f 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 Fornuft og ikke moral, sier du. Nei, da er det jo ingen vits i å prøve og tale til den moralske siden av deg heller. Gjør hva du vil. Jeg bryr meg like lite om hva du gjør som du bryr deg om kona til denne mannen. Mannen er en pikk og det ville tørket opp fitta mi, men hvis du likevel har lyst på pikken til et pikkhue, så kjør på. Anonymkode: 80da1...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #14 Skrevet 11. november 2021 Jeg er enig i at det er hans ansvar. Men av erfaring kan jeg si at det ikke er usannsynlig at det vil plage deg etterhvert og. Jeg traff en mann, vi hadde sex noen ganger, så finner jeg ut at han var gift. Da var jeg allerede litt knyttet og vi møttes et par ganger til. Hele greia endte i kjipe følelser hos meg, mens han fikk i pose og sekk. Anonymkode: 6a8d9...293 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #15 Skrevet 11. november 2021 Jeg holder meg unna sånne, både fordi jeg ikke ønsker å bidra til utroskap, fordi jeg sliter med å tenne på drittsekker, og fordi faren for drama er litt for stor. Og hvis du bare skal ha sex er det nok av alternativer der ute, som ikke er opptatt. Og håper du på forhold setter du deg selv opp for å bli svært ulykkelig, for statistisk sett vil han ikke forlate kona for din skyld. Det er altså ingen gode grunner for, men en ganske lang liste mot. Anonymkode: e6515...725
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #16 Skrevet 11. november 2021 Jeg ville spurt om kona viste om det først og fremst. Også må du vurdere om du syntes det er greit eller ikke om hun vet. Anonymkode: 33b55...6be
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #17 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 12.26): Fornuften i meg sier jeg skal drite i det, men samtidig er det han sitt ansvar! Skal jeg drite i å møte han? Jeg er redd for å bli innblanda i trøbbel om kona finner ut av det. Anonymkode: e7d34...6ca Hvis fornuften sier det, så lar du være. Hør på deg selv. Anonymkode: 0fbb4...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå