AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Jeg føler meg ikke sett i parforholdet. Merker det tærer veldig på meg og lysten til å være fysisk. Vi har snakket om det flere ganger på en rolig måte, men føler det ikke blir bedre. Selvtilliten, min som ikke var det sterkeste fra før av, er enda mer svekket. Jeg sliter med mat. Har gått ned 25 kilo siden februar - de siste ukene har vekten rast, men han merker det ikke, kun fått en kommentar av han. Jeg har begynt å stelle meg bedre, kjøpt nye klær, ordner hår og sminke hver dag. Men han merker det ikke. Jeg har også endret meg med å bli mildere og mer reflektert, hjelper han masse og står på for å bli en bedre versjon av meg selv. Men han merker det ikke. Men han merker og kommenterer alle andre. Han gjør ikke noe for meg. Ikke blomster, overraskelser eller lignende. Føler jeg nærmest blir desperat snart av å få noe som helst bekreftelse annet enn at han sier hvor høyt han elsker meg. Det er så vondt. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men kanskje bare en utblåsning. Anonymkode: 8222c...802 1
Gjest CamillaCollett Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Hvorfor blir du i forholdet?
Maleficenta Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg føler meg ikke sett i parforholdet. Merker det tærer veldig på meg og lysten til å være fysisk. Vi har snakket om det flere ganger på en rolig måte, men føler det ikke blir bedre. Selvtilliten, min som ikke var det sterkeste fra før av, er enda mer svekket. Jeg sliter med mat. Har gått ned 25 kilo siden februar - de siste ukene har vekten rast, men han merker det ikke, kun fått en kommentar av han. Jeg har begynt å stelle meg bedre, kjøpt nye klær, ordner hår og sminke hver dag. Men han merker det ikke. Jeg har også endret meg med å bli mildere og mer reflektert, hjelper han masse og står på for å bli en bedre versjon av meg selv. Men han merker det ikke. Men han merker og kommenterer alle andre. Han gjør ikke noe for meg. Ikke blomster, overraskelser eller lignende. Føler jeg nærmest blir desperat snart av å få noe som helst bekreftelse annet enn at han sier hvor høyt han elsker meg. Det er så vondt. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men kanskje bare en utblåsning. Anonymkode: 8222c...802 har du sagt noe til han?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Maleficenta skrev (1 minutt siden): har du sagt noe til han? Ja, hatt flere samtaler om det. Ts Anonymkode: 8222c...802 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Er du sikker på at han ikke synes du har vært kjempeflott hele tiden? Og så er det vanskeligere å merke vektnedgangen på noen du ser hver dag vs noen du ser 1-2 ganger i måneden. Er det slik at han er sur og ignorant mot deg, og overøser andre kvinner med smil og komplimenter? Eller har dere generelt en fin og hyggelig hverdag. Men at du savner blomster og komplimenter på utseendet ditt, og tilbakemeldinger på slankingen? Anonymkode: 5b602...e6b 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 CamillaCollett skrev (2 minutter siden): Hvorfor blir du i forholdet? Jeg vet at han elsker meg og jeg elsker han utrolig mye. Vi har barn sammen og bygd opp et liv sammen. Men jeg må si jeg tviler mer og mer 😟 Ts Anonymkode: 8222c...802
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du sikker på at han ikke synes du har vært kjempeflott hele tiden? Og så er det vanskeligere å merke vektnedgangen på noen du ser hver dag vs noen du ser 1-2 ganger i måneden. Er det slik at han er sur og ignorant mot deg, og overøser andre kvinner med smil og komplimenter? Eller har dere generelt en fin og hyggelig hverdag. Men at du savner blomster og komplimenter på utseendet ditt, og tilbakemeldinger på slankingen? Anonymkode: 5b602...e6b Nei, ikke sur og ignorant og vi har det fint i hverdagen men selvsagt litt utfordringer. Han er veldig snill. Han kan gi komplimenter om andre, men ikke sånn typ "fin rompe". Jeg savner generelt å bli sett og anerkjent. Ts Anonymkode: 8222c...802
Gjest CamillaCollett Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet at han elsker meg og jeg elsker han utrolig mye. Vi har barn sammen og bygd opp et liv sammen. Men jeg må si jeg tviler mer og mer 😟 Ts Anonymkode: 8222c...802 Det må du fortelle ham. Du oppfatter ham ikke som oppmerksom eller kjærlig, og da er jo kjærligheten veldig vanskelig å tro på.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 CamillaCollett skrev (10 minutter siden): Det må du fortelle ham. Du oppfatter ham ikke som oppmerksom eller kjærlig, og da er jo kjærligheten veldig vanskelig å tro på. Jeg har fortalt han det og vi har hatt mange samtaler om det. Ja, det er nok det jeg føler på. Ts Anonymkode: 8222c...802 1
Gjest CamillaCollett Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fortalt han det og vi har hatt mange samtaler om det. Ja, det er nok det jeg føler på. Ts Anonymkode: 8222c...802 Hvordan forklarer han det når dere snakker sammen?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 Han har nok ulikt kjærlighetspråk enn deg? Du har annerkjenning, men hva hva har han? Han er snill å god ellers? Tror vi er mange som aldri får kompliment av samboeren, han jeg bor med er fysisk av seg og har tjenester som kjærlighetspråk. Det er vanskelig nå som vi ikke ser hverandre knapt, men hadde han vært god å snill ellers hadde jeg vært fornøyd selv om jeg savner seff å bli sett, men gresset er sjelden grønnere på andre siden når man har barn sammen...😌 Anonymkode: c9166...3c9 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 CamillaCollett skrev (42 minutter siden): Hvordan forklarer han det når dere snakker sammen? Han sier han skal bli flinkere, han forstår at det er vondt, at det ikke er meningen og vet ikke hvorfor det er sånn. AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Han har nok ulikt kjærlighetspråk enn deg? Du har annerkjenning, men hva hva har han? Han er snill å god ellers? Tror vi er mange som aldri får kompliment av samboeren, han jeg bor med er fysisk av seg og har tjenester som kjærlighetspråk. Det er vanskelig nå som vi ikke ser hverandre knapt, men hadde han vært god å snill ellers hadde jeg vært fornøyd selv om jeg savner seff å bli sett, men gresset er sjelden grønnere på andre siden når man har barn sammen...😌 Anonymkode: c9166...3c9 Han har nok et annet kjærlighets språk enn meg ja. Men har ikke alltid vært sånn og flink til å gi komplimenter til andre 😌 Ting er veldig komplisert da jeg har opplevd lite kjærlighet i oppveksten og senere. Ts Anonymkode: 8222c...802
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 Dette forholdet bør du ikke være i. Det bryter deg ned! Anonymkode: 9940f...c80 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #14 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, ikke sur og ignorant og vi har det fint i hverdagen men selvsagt litt utfordringer. Han er veldig snill. Han kan gi komplimenter om andre, men ikke sånn typ "fin rompe". Jeg savner generelt å bli sett og anerkjent. Ts Anonymkode: 8222c...802 Har du spurt hvorfor han klarer å komplimentere andre men ikke gjør det med deg? Hva sier han når dere har disse samtalene? Anonymkode: 20cd5...cc2 1
KjøttOPP Skrevet 11. november 2021 #15 Skrevet 11. november 2021 Slanker du deg bevisst for å få hans oppmerksomhet?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #16 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har du spurt hvorfor han klarer å komplimentere andre men ikke gjør det med deg? Hva sier han når dere har disse samtalene? Anonymkode: 20cd5...cc2 Han sier enten at det er feil eller at det ikke er meningen når jeg har tatt opp det med å gi komplimenter til andre. Men han har ingen forklaring på det. Han sier ikke noe imot det jeg sier, men blir lei seg for at det gjør vondt for meg og at han ikke ønsker å ha det sånn. Ts Anonymkode: 8222c...802
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #17 Skrevet 11. november 2021 KjøttOPP skrev (35 minutter siden): Slanker du deg bevisst for å få hans oppmerksomhet? Gjør nok det til en grad, for at jeg vil at han skal like meg og synes jeg er attraktiv. Har hatt anoreksi før og alltid slitt med spiseforstyrrelser, så kan ikke legge alt på at det er pga det med han heller. Ts Anonymkode: 8222c...802
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #18 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet at han elsker meg og jeg elsker han utrolig mye. Vi har barn sammen og bygd opp et liv sammen. Men jeg må si jeg tviler mer og mer 😟 Ts Anonymkode: 8222c...802 Hvordan kan du si at han elsker deg når han ikke ser deg? Uansett, jeg opplevde at min kjæreste raste ned i vekt en gang og det så helt sykt ut. Det er virkelig ikke alle som synes slank eller tynn er pent. Kanskje han håper du skal gå opp igjen. Anonymkode: 04cba...be8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #19 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette forholdet bør du ikke være i. Det bryter deg ned! Anonymkode: 9940f...c80 Hun er jo syk fra før. Da må hun skille mellom hva som er sykdommen og hva som er mannen. Anonymkode: 04cba...be8 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #20 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler meg ikke sett i parforholdet.... Jeg sliter med mat. Har gått ned 25 kilo siden februar - de siste ukene har vekten rast, men han merker det ikke, kun fått en kommentar av han.... Anonymkode: 8222c...802 Hvordan sliter du med mat? Har du anoreksi? Har du en tarmsykdom? Uansett høres det ut som ei sak for legen mer enn kjæresten din.. Anonymkode: f46ce...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå