AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Ønsker å gjøre rommet til 2-åringen litt koseligere. Vet ikke helt hva jeg skal ha der? Han har sengen sin så klart, og en hylle med noen bamser osv. men hva annet? Han er en sosial gutt så alle leker er i stua vår - han hadde ikke lekt på soverommet uansett. Hva har dere der inne? Anonymkode: e664f...578
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Bilteppe på gulvet, bokhylle med bøker og leker, stort klistremerke av et tre (ikea) og to skap til klær (mer fordi skapene må stå et sted enn at det strengt tatt er nødvendig, men det ene er fint så skaper litt god stemning. Bilder på vegger og grønnmalt rom. Anonymkode: 2bba0...e1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bilteppe på gulvet, bokhylle med bøker og leker, stort klistremerke av et tre (ikea) og to skap til klær (mer fordi skapene må stå et sted enn at det strengt tatt er nødvendig, men det ene er fint så skaper litt god stemning. Bilder på vegger og grønnmalt rom. Anonymkode: 2bba0...e1a Takk for tips! Hans er blåmalt, så det er ikke helt sterilt heldigvis - men tror jeg skal finne litt mer ''pynt'' for å gjøre det litt koselig. Er ganske tomt nå 😛 På alle bilder jeg ser av barnerom så bugner de over med leker - men som sagt ville nok ikke min sittet der alene og lekt uansett. Anonymkode: e664f...578
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Et speil i høyden til barnet, som er hengt fast på veggen, tror jeg skal være positivt for utviklingen av selvbildet til barnet sin del. Helfigur, såklart. Anonymkode: 08fc6...a58
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Godstol til kveldslesing. Bokhylle. Vakker kunst. Anonymkode: f1df5...044
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Vår toåring er heller ikke så glad i å være på rommet sitt, så vi har ikke gjort veldig mye der. Av møbler har vi en barneseng, en voksenseng, en stol, et skap og en bokhylle. Det vi har gjort er å henge opp noen fine bilder, en koselig nattlampe og barnegardiner. I tillegg har vi sengetøy han liker, favorittbøkene i bokhylla og kosebamser spredt utover. Anonymkode: 00b4d...06a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Den absolutte favoritten til vår to-åring er en stripe med led-lys fra clas ohlson. Han har en slags himmelseng, så vi festet den rundt toppen av senga. Man kan velge mellom ulike farger med fjernkontroll, og det er et høydepunkt hver gang han får løpe inn på rommet sitt og velge en farge. Veldig billig måte å gjøre det både lit morsommere og koseligere på rommet Anonymkode: 3a9fa...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå