Gå til innhold

Var fantaorangen med i James Bond-filmen eller så jeg feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som la merke til det?

Anonymkode: d5d44...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ble omtalt i "alle medier" straks etter førpremieren. Ja, det er Fantorangen.

Anonymkode: f20b0...d4b

• Liker 9
Skrevet

Ja jeg så det.

Anonymkode: 62d7c...1b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette ble omtalt i "alle medier" straks etter førpremieren. Ja, det er Fantorangen.

Anonymkode: f20b0...d4b

Ok. Jeg leste ingenting om Bond-filmen før jeg så den.

Skrevet

Ja, og det syns jeg bare er utrolig merkelig. Har ikke noe sans for han. "Vil du være vennen min, kom å ta på stabelen min, tra la la". Skjønner ikke at de har lov å sende det. Alt for mye pedo referanser 🤮 Og nå helt malplassert i Bond filmen?!????? Rart! Bare veldig, veldig rart. 

Anonymkode: 430ac...b3a

• Liker 1
Skrevet

Ja. Det var i tillegg norsk appelsinsyltetøy i åpningsscenen. Og biljakt på en norsk bro.

Anonymkode: f719e...817

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Det var i tillegg norsk appelsinsyltetøy i åpningsscenen. Og biljakt på en norsk bro.

Anonymkode: f719e...817

Det visste jeg om. De hadde filmet i Norge. Men at det var barne-TV på norsk med fantorangen var jeg uforberedt på.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, og det syns jeg bare er utrolig merkelig. Har ikke noe sans for han. "Vil du være vennen min, kom å ta på stabelen min, tra la la". Skjønner ikke at de har lov å sende det. Alt for mye pedo referanser 🤮 Og nå helt malplassert i Bond filmen?!????? Rart! Bare veldig, veldig rart. 

Ta deg sammen.

• Liker 12
Skrevet

Var det i den åpningsscena med jenta og mora? Så ikke Fantorangen der.

Anonymkode: 68974...412

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ta deg sammen.

Anonymkode: fed49...b68

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

På stabelen hans?

Anonymkode: ab3da...7ac

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, ca midt i filmen.

Anonymkode: 0bc39...78f

Skrevet

Var mye som var malplassert i den filmen.

Anonymkode: 7fde8...95a

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte hele James Bond samlingen nylig på DVD. Men "No Time To Die" er ikke på den. Så skal se de gode gamle filmene : D så har nesten alle Daniel Craig filmene utenom en.

Anonymkode: 429d2...70c

• 2 uker senere...
Skrevet

Har alle på DVD utenom Spectre og No Time To Die som kommer på DVD og mer i desember. 

Skrevet
On 11/12/2021 at 2:26 PM, AnonymBruker said:

Kjøpte hele James Bond samlingen nylig på DVD. Men "No Time To Die" er ikke på den. Så skal se de gode gamle filmene : D så har nesten alle Daniel Craig filmene utenom en.

Anonymkode: 429d2...70c

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Har alle på DVD utenom Spectre og No Time To Die som kommer på DVD og mer i desember. 

Oki

Anonymkode: ab3da...7ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 11.36):

Hvis du har sett filmen, så er det ikke malplassert, jentungen sitter å ser på barnetv - i Norge. 

Sangen går heller ikke sånn, den er "Vil du være vennen min, så kom og gi meg snablen din", og selv om jeg er enig i at som voksen så kan jeg humre litt av den setningen, så betyr det ingenting for barn. Snabelen til fantorangen er nesa... på samme måte som hos en elefant. I samme sangen skal du også gi fantorangen hånden og klemmen din. Det er vennesangen. 

At du ikke har sans for fantorangen sånn ellers er jo helt greit. Man trenger ikke like alt. Jeg er heller ikke superfan av fantorangen, men 2åringen elsker det. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...