AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Er gravid for andre gang i år. Er nå i uke 11 og har vært på ultralyd i både uke 7 og 9 hvor alt sto bra til med barnet. Jeg går også på blodfortynnende medisiner denne runden. Men forsatt merker jeg at jeg gruer meg fryktelig til neste ultralyd i uke 12. Merker jeg også blir fort stresset dersom puppene ikke er like ømme i noen dager eller jeg ikke er like kvalm. Nå har ikke puppene vært ømme siden mandag og jeg merker det gir meg sikkerlig angst. Sist mistet jeg i uke 12 også så det skaper litt mer frykt. Hvordan kan jeg roe meg ned? Anonymkode: c226e...494
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Du må godta at du ikke har kontroll over situasjonen, så hardt som det er. Om dette går bra eller ikke er umulig å forutse. Er det noe du kan gjøre for å få tankene over på noe annet? Lykke til Anonymkode: 028f0...dff 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Det går bra. Bare vent og se. Anonymkode: 7313a...ffc
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Er dessverre ikke så mye annet å si enn å prøve å tenke positive tanker, også får det heller være litt mye tankekjør nå frem til neste ultralyd. Har selv mistet i uke 11 og var veldig nervøs frem til ultralyd i uke 12 da jeg ble gravid igjen. Men når alt sto bra til da, så greide jeg å slappe av. Hadde en ny ultralyd i uke 15 og ordinær ul i uke 19, og da greide jeg å kose meg med graviditeten. Så prøv å pust med magen og tenk at dette går fint denne gangen Lykke til! Anonymkode: bbc4f...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå