Firtina Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Hei Er det fler enn meg som skal igang med utreding eller ivf til neste år ?? Vi skal starte nå i desember/ januar. Mannen fikk svar på sin spermprøve forrige uke og det er ikke noe feil på hans prøver. Kjenner at det er mange følelser rundt dette, og kanskje aller sterkest er følelsen av usikkerhet og bekymring. Hadde vært koselig å "bli kjent" med andre i samme situasjon.
frk.bie Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Jeg hadde oppstart forrige mnd👍🏼 Ble totalfrys, så vi blir nok i samme gruppe på nyåret ❤️ Veldig spennende dette! Hvor hører du til? 🙂
Firtina Skrevet 11. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2021 frk.bie skrev (5 minutter siden): Jeg hadde oppstart forrige mnd👍🏼 Ble totalfrys, så vi blir nok i samme gruppe på nyåret ❤️ Veldig spennende dette! Hvor hører du til? 🙂 Vi bor i Antalya/Tyrkia I desember skal vi til norge så vi venter til vi er tilbake før vi setter igang . Vi kommer til å ta alt privat siden det er mye billigere her, det er ikke ventetid heller så vi er veldig heldige sånn sett.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 24 minutter siden, Firtina said: Vi bor i Antalya/Tyrkia I desember skal vi til norge så vi venter til vi er tilbake før vi setter igang . Vi kommer til å ta alt privat siden det er mye billigere her, det er ikke ventetid heller så vi er veldig heldige sånn sett. Hvor mye billigere er det? Jeg har også tenkt på det her, men koster vel 70000 i oslo for 3 forsøK? Anonymkode: 8f01c...fca
frk.bie Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Firtina skrev (44 minutter siden): Vi bor i Antalya/Tyrkia I desember skal vi til norge så vi venter til vi er tilbake før vi setter igang . Vi kommer til å ta alt privat siden det er mye billigere her, det er ikke ventetid heller så vi er veldig heldige sånn sett. Åh, spennende ☺️ Og veldig kjekt med lite ventetid.. Vi søkte ivf i mai i år og har akkurat hatt uttak, enda vi har ikke ventet mye iforhold til mange andre i det offentlige. Men denne ventingen er grusom 😩
Firtina Skrevet 11. november 2021 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor mye billigere er det? Jeg har også tenkt på det her, men koster vel 70000 i oslo for 3 forsøK? Anonymkode: 8f01c...fca Jeg er ikke helt sikker , jeg kan høre med klinikken der vi skal ha vår behandling. her er en liten oversikt som jeg fant på nett. ta det med en klype salt da jeg tror dette er inkl provisjon for selskapet som hjelper til med disse "baby reisene" Vi har ihvertfall fått opplyst helt andre priser. Du kan sende med en pm om du vil så kan vi holde kontakt til jeg får bedre info. Going deep into IVF Cost in Turkey, we have given below break-down – The initial cost of consultation – €100 – €200 Euro IVF Cycle excluding medications – €2000 Euro IVF cycle including all the medication – €2500 – €3000 Euro IVF Treatment along with ICSI – €2500 – €3000 Euro IVF Treatment Cost with PGD – €5000 – €6000 Euro
Firtina Skrevet 11. november 2021 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2021 frk.bie skrev (1 time siden): Åh, spennende ☺️ Og veldig kjekt med lite ventetid.. Vi søkte ivf i mai i år og har akkurat hatt uttak, enda vi har ikke ventet mye iforhold til mange andre i det offentlige. Men denne ventingen er grusom 😩 Fikk nettopp mensen, selv om den kom som forventet og jeg VISSTE jo at det kom til å starte i dag er det likevel så tungt. Sinnet som kommer spontant og så tårene. faen jeg er lei av det her. Man føler seg så utrolig alene! Jeg kjenner ingen som har vært igjennom dette og savner å ha noen som forstår meg .. mannen er så irriterende støttende og skal alltid si at det er greit og alt går fint og at han elsker meg uansett hva som skjer. men jeg føler jo ikke at noe som helst er greit akkuratt nå ! 😶
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mye billigere er det? Jeg har også tenkt på det her, men koster vel 70000 i oslo for 3 forsøK? Anonymkode: 8f01c...fca + kostnad av medisiner, ca 13000kr per forsøk... Anonymkode: b7707...4ef 1
Firtina Skrevet 11. november 2021 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): + kostnad av medisiner, ca 13000kr per forsøk... Anonymkode: b7707...4ef forferdelig pris. Det er garantert mye billigere her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå