Gå til innhold

Nedstemt og trist etter totalfrys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Hadde totalfrys forrige mnd, og skal muligens ha innsett i desember dersom det klaffer med eggløsningen. Pr nå, tror jeg det forsøket blir avbrutt pga eggløsning treffer mandag/tirsdag.. Jeg er så nedstemt og føler ingen glede i det hele tatt. 2 av mine nærmeste venninner er nygravide og jeg er helt knust for nå er jeg den eneste i omgangskretsen som ikke har barn - og når vi møtes blir det kun snakk om graviditet/baby 😢 Dette er så sårt og det har blitt altoppslukende, og når det ikke ser ut som det blir innsett i desember så ser jeg ingen lys i tunellen 😞 
Om jeg drar til lege så blir sikkert hele IVF satt på vent pga dårlig psyke? Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bedre, men akkurat nå føler jeg med nedgravd i bare dritt 😭 

Anonymkode: 99af5...657

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare få det ut, og håper kanskje noen har råd for å komme seg ut av denne dårlige sirkelen.. 

Anonymkode: 99af5...657

Skrevet

Det er en tung prosess, og du har lov til å være lei❤

Jeg vet ikke hvor du tilhører, men hos meg ble ikke fryseforsøket utsatt selv om jeg fikk eggløsning på en mandag. De satt inn et fryst femdagers egg mandagen etterpå - og jeg ble gravid.

Prøv å legg prøvingen litt vekk nå frem til neste innsett. Tenk på julen som snart kommer, jobb masse, få tankene over på noe annet. Jeg vet hvor vanskelig det er. Prøv å være ekstra snill med deg selv nå. Gå på kino, avtal å gå på cafe med noen. Gjør noe som muntrer deg litt opp. 

Og lykke-lykke til, husk at alt sorgen og alt det du nå går igjennom vil være så verdt det den dagen du sitter der med babyen din ❤

Anonymkode: ffb1f...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...