Gå til innhold

”Slik blir du ekstremt attraktiv” noen som har lest artikkelen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er tross alt Dagbladet dette er snakk om, så du kan vel tenke deg svaret ...

Anonymkode: 09c10...8eb

Ja . Men jeg ønsker å bli ekstremt attraktiv.

Anonymkode: f2c48...3bf

• Liker 8
Skrevet

Har ikke lest, men sikkert tomme ord type «smil», «vis interesse», «ha øyekontakt». Dette står alle steder og er bare bs. Om det bare var så enkelt, ville alle vært superattraktive 

Anonymkode: 606b2...961

• Liker 6
Skrevet

Det gidder jeg ikke betale for å se, nei. Jeg regner med det handler om å gjøre litt innsats, skryte av partner, ta insj til ting i hverdagen og innimellom pynte seg for hverandre, vise at man vil ha den andre? Noe mer gidder jeg ikke gjøre og er fornøyd med det 😛 

Anonymkode: cf7c3...913

Skrevet

Råd fra en godt voksen dame: smil, fremstå som blid, glad og interessert. Le mye. Fremstå som om du er VELDIG interessert i den andre, og synd de er VERDENS MEST INTERESSANTE person ever. Ha normal vekt, klesstil, men utover velstelthet teller det ikke så mye som folk skulle tro.

Anonymkode: 4d1d1...25c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har et kontroversielt syn: Hva med å bli det som det motsatte kjønn vil ha? 

• Liker 2
Skrevet
umAxa skrev (1 minutt siden):

Er det en fasit på det?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Råd fra en godt voksen dame: smil, fremstå som blid, glad og interessert. Le mye. Fremstå som om du er VELDIG interessert i den andre, og synd de er VERDENS MEST INTERESSANTE person ever. Ha normal vekt, klesstil, men utover velstelthet teller det ikke så mye som folk skulle tro.

Med andre ord, må man fake. Du skal ikke være smart, ikke ha din egen mening, aldri være sur, aldri kreve eller forvente noe. Bare smilende og evig glad nikkedukke. 

• Liker 9
Skrevet
umAxa skrev (9 minutter siden):

Kontroversielt syn? Det er ikke alle som vet hva de vil ha, og ofte så er det å vite hvem man er og selvfølelse tiltrekkende i og med at dette er knyttet til utstråling. I tillegg liker mennesker varierte ting, så man burde ikke kjøre en stil som ikke tiltrekker seg de man selv er tiltrukket av. Jeg kunne for eksempel ikke tiltrukket meg de mannfolka jeg vil ha ved å kle meg i åletrange klær og sminke meg masse. Man kan ikke please alle, heller ikke når det kommer til det motsatte kjønn. Da bør man heller bli det som man tenker ens egen referansegruppe ønsker seg.

Skrevet
15 minutter siden, Momma said:

Er det en fasit på det?

Tja, jeg skal ikke påstå hva det kan være, men jeg kan snu det på hodet og si "Bli noe som ingen vil ha" og vi kan sikkert enig i at det ikke vil øke sjansene.

Så da må fasiten være noe i den rettingen av å bli/tilby noe som motsatte kjønn vil ha. 🤷‍♂️

• Liker 1
Skrevet
umAxa skrev (2 minutter siden):

Tja, jeg skal ikke påstå hva det kan være, men jeg kan snu det på hodet og si "Bli noe som ingen vil ha" og vi kan sikkert enig i at det ikke vil øke sjansene.

Så da må fasiten være noe i den rettingen av å bli/tilby noe som motsatte kjønn vil ha. 🤷‍♂️

Ja det har du helt rett i. 👍

• Liker 1
Skrevet
umAxa skrev (1 minutt siden):

Omvendt er: Bli noe som det motsatte kjønn ikke vil ha. Da tenker man jo: Ikke dusj, ikke bruk deo, kle deg som en dass, smil aldri, ikke vær hyggelig. Så å bli noe som det motsatte kjønn vil ha blir jo ikke veldig spesifikt utover: Dusj, bruk deo, smil, vær hyggelig. Og da er man jo ikke oppe i ekstremt attraktiv, men en normaltilstand.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Med andre ord, må man fake. Du skal ikke være smart, ikke ha din egen mening, aldri være sur, aldri kreve eller forvente noe. Bare smilende og evig glad nikkedukke. 

Njaaa. Jeg er ikke en fake nikkedukke og fant meg en mann som liker slem og gretten humor. Men, det hjelper uansett kjønn å faktisk være snill og velmenende i et forhold, det slipper ingen unna.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kontroversielt syn? Det er ikke alle som vet hva de vil ha, og ofte så er det å vite hvem man er og selvfølelse tiltrekkende i og med at dette er knyttet til utstråling. I tillegg liker mennesker varierte ting, så man burde ikke kjøre en stil som ikke tiltrekker seg de man selv er tiltrukket av. Jeg kunne for eksempel ikke tiltrukket meg de mannfolka jeg vil ha ved å kle meg i åletrange klær og sminke meg masse. Man kan ikke please alle, heller ikke når det kommer til det motsatte kjønn. Da bør man heller bli det som man tenker ens egen referansegruppe ønsker seg.

Ja jeg sier kontroversielt fordi det er blitt kontroversielt å påpeke at man blir mer attraktiv med å gjøre seg selv attraktiv for det motsatte kjønn. Det er aldri målet å please absolutt alle. Du selv liker sikkert ikke alle, så det urimelig å forvente at alle skal like deg. Det er visse ting menn liker, og det er visse ting kvinner liker om man snakker om generaliteter.

Om det ikke er lett å finne hva som tiltrekker, eller hva man skal gjøre med seg selv for å bli mer tiltrekkende. I slike rådløse tilfeller kan man tenke hva man ikke vil være, for å så gjøre det motsatte av det.  Da beveger man seg i det minste fra en retning fra der man er nå, og mot et sted som er motsatt av hva man ikke vil være.

• Liker 1
Skrevet

Det er selvfølgelig noen ting man kan gjøre for å bli mer attraktiv, men det er vel åpenbart for de fleste og ikke spesielt kontroversielt spør du meg. De fleste kvinner gjør vel det meste av det fra før og jeg tror ikke at det er så enkelt som å gjøre x og y hvis man virkelig sliter med at ingen synes en er attraktiv. Nå tror jeg at akkurat det gjelder kun et fåtall da.

Da er det enten ting man ikke kan forandre på eller ting som er veldig vanskelig å forandre på. Slike artikler er som regel alltid flåsete og tåpelige. Tips som går på det idiotiske og åpenbare. Sånn "smil mer og vær deg selv", men ikke alltid det fungerer å være seg selv.

Anonymkode: 9df62...49c

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Omvendt er: Bli noe som det motsatte kjønn ikke vil ha. Da tenker man jo: Ikke dusj, ikke bruk deo, kle deg som en dass, smil aldri, ikke vær hyggelig. Så å bli noe som det motsatte kjønn vil ha blir jo ikke veldig spesifikt utover: Dusj, bruk deo, smil, vær hyggelig. Og da er man jo ikke oppe i ekstremt attraktiv, men en normaltilstand.

Du oppnår minstekravet: Alle aspektene kan bygges videre på om man gidder:

Dusj: Ha personlig hygiene, stell deg, fiks tennene og klipp pjuskete hårstrå.

Kle deg:  Ha klær som reflekterer din personlighet, og passer dine former og som passer til anledningen.

Vær hyggelig: Lær deg å bli en god samtalepartner en til en, og i større sosiale sammenheng. Få vedkommende til å føle seg bedre rundt ditt nærvær og ta initiativet til å hilse på nye ansikter. Bli en god flørter og ikke vær redd for å vise dine litt rarere sider. Ha lidenskap, bli en god forteller, og lytt når andre snakker.

Så har man karrière, moraler og integritet, fysisk helse osv. 

Forhåpentligvis er dette "normale tilstander" men du undervurderer litt hvor stor andel av befolkningen som mangler en eller flere av disse aspektene.

• Liker 1
Skrevet
umAxa skrev (Akkurat nå):

Du oppnår minstekravet: Alle aspektene kan bygges videre på om man gidder:

Dusj: Ha personlig hygiene, stell deg, fiks tennene og klipp pjuskete hårstrå.

Kle deg:  Ha klær som reflekterer din personlighet, og passer dine former og som passer til anledningen.

Vær hyggelig: Lær deg å bli en god samtalepartner en til en, og i større sosiale sammenheng. Få vedkommende til å føle seg bedre rundt ditt nærvær og ta initiativet til å hilse på nye ansikter. Bli en god flørter og ikke vær redd for å vise dine litt rarere sider. Ha lidenskap, bli en god forteller, og lytt når andre snakker.

Så har man karrière, moraler og integritet, fysisk helse osv. 

Forhåpentligvis er dette "normale tilstander" men du undervurderer litt hvor stor andel av befolkningen som mangler en eller flere av disse aspektene.

De fleste jeg kjenner er slike typer, kanskje bortsett fra at de ikke er mestere på flørting eller nødvendigvis gode historiefortellere. Alt det andre tenker jeg på som normaltilstand. For meg så handler ekstrem tiltrekning om noe annet - det beveger seg ut i sjarm- og karismaområdet og da er vi over i noe langt annet enn å bare gå motsatt vei av utiltrekkende. Det handler vel litt om hvordan man definerer ekstremt tiltrekkende, tenker jeg.

Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste jeg kjenner er slike typer, kanskje bortsett fra at de ikke er mestere på flørting eller nødvendigvis gode historiefortellere. Alt det andre tenker jeg på som normaltilstand. For meg så handler ekstrem tiltrekning om noe annet - det beveger seg ut i sjarm- og karismaområdet og da er vi over i noe langt annet enn å bare gå motsatt vei av utiltrekkende. Det handler vel litt om hvordan man definerer ekstremt tiltrekkende, tenker jeg.

Forhåpentligvis er det normalt. Men å se på sine egne bekjente sirkler gir jo egentlig ikke et objektiv syn:  Du ville kanskje ikke blitt for godt kjent romantisk med en person som manglet i f.eks hygiene aspektet med ustelt utseende og skitt under neglene på første date.  

Så selv om du personlig ikke omgir deg med de, så eksisterer det mange f.eks menn som ikke ha en normal personlig hygiene eller normale sosiale antenner som er de to største turn-offene hos fleste kvinner vil jeg tro.

Endret av umAxa
Skrevet
umAxa skrev (Akkurat nå):

Forhåpentligvis er det normalt. Men å se på sine egne bekjente sirkler gir jo egentlig ikke et objektiv syn:  Du ville kanskje ikke blitt for godt kjent romantisk med en person som manglet i f.eks hygiene aspektet med ustelt utseende og skitt under neglene på første date.  Så selv om du personlig ikke omgir deg med de, så eksisterer det mange f.eks menn som ikke haen normal personlig hygiene eller normale sosiale antenner som er de to største turn-offene hos fleste kvinner vil jeg tro.

Jo, men nå har vel de fleste menn normalhygiene. Det er da heller ikke en sannhet at majoritetsmannen har dårlig hygiene, et utstelt utseende og skitt under neglene på første date. Men nei - jeg ville ikke gått videre med en mann som var slik på første date, heller ikke på andre, og heller ikke generelt. Men at man oppfyller disse kravene betyr ikke at man automatisk blir ekstremt attraktiv. Det er veien til å oppfylle minstekravene, og det tror jeg de fleste gjør. Selv om de fleste kvinner har møtt på en og to menn med dårlige sosiale antenner, har jeg ikke oppfatning av at menn flest er sånn, uansett miljø.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...