Gå til innhold

Hva synes kvinner om menn som promper endel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det total dealbreaker om daten promper litt?

Anonymkode: 00006...a71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på do.

Anonymkode: 30043...ec7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det total dealbreaker om daten promper litt?

Det gjør man på do. Det er respektløst å bevisst prompe i samme rom som noen.

• Liker 9
Skrevet
Alauda skrev (Akkurat nå):

Det gjør man på do. Det er respektløst å bevisst prompe i samme rom som noen.

Men om det ikke er do i nærheten og man slipper minst en promp i timen?

Skrevet

Ikke lett å holde på det man ikke har i hendene. Så her promoer vi begge to. Har fått mage problemer, pga at jeg holdt igjen i mange år. Så det gjør jeg ikke lengre, dessuten så kommer de av seg selv uten forvarsel ofte. Greia er jo at de skjelden lukter da, når de får slippe fri med en gang.... 

Anonymkode: 9e581...08c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke lett å holde på det man ikke har i hendene. Så her promoer vi begge to. Har fått mage problemer, pga at jeg holdt igjen i mange år. Så det gjør jeg ikke lengre, dessuten så kommer de av seg selv uten forvarsel ofte. Greia er jo at de skjelden lukter da, når de får slippe fri med en gang.... 

Nettopp! Slipp de fri med en gang. Ligger de å samler seg så blir jo lukten bare verre. 

• Liker 1
Skrevet

Det er derfor jeg ikke dater menn lengre, fordi de promper og raper hele tiden. 🤮

Anonymkode: f1a56...16c

• Liker 2
Skrevet

Promper og raper man unormalt mye tenker jeg det er noe med kosthold eller helsa. Få ned stresset og se på matvanene dine. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nettopp! Slipp de fri med en gang. Ligger de å samler seg så blir jo lukten bare verre. 

Man har ikke vondt av å gjøre et forsøk på å gjøre det lydløst. Min eks klaget smått på at han hadde fått vondt i magen av å bli sammen med meg, men den eneste jeg krevde var et minimum av folkeskikk, altså at han ikke slapp brakere foran meg når han egentlig kunne forsøkt å slippe dem mer stille eller gå på do og drite for å slippe det jevne siget av små og hørbare lorter. Klarer man ikke det, har man dårlig lukkemuskel eller man er lat og altfor vant til å fjerte når det passer en. En og annen promp slipper ut ved uhell, men de fleste sier oisann eller unnskyld, men å prompe rundt er bare lite attraktivt og umodent. Da skal man i hvert fall ha en eller annen sykdom eller magetrøbbel som forklaring, ellers er det bare ren latskap og uvane.

• Liker 8
Skrevet

Så lenge man ikke har en eller annen sykdom så klarer de fleste å ikke prompe i vei ukontrollert. Så det er bare tull at man må drive og prompe hele tiden. Jeg har allerede vært sammen med en som prompet unormalt mye og der var det kostholdet som var problemet. Det ble faktisk veldig avtennende tilslutt.

Jeg har ingen problemer med at det av og til kommer en promp, men jeg synes ikke at man skal presse de ut hele tiden.

Anonymkode: 1ab82...da5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så lenge man ikke har en eller annen sykdom så klarer de fleste å ikke prompe i vei ukontrollert. Så det er bare tull at man må drive og prompe hele tiden. Jeg har allerede vært sammen med en som prompet unormalt mye og der var det kostholdet som var problemet. Det ble faktisk veldig avtennende tilslutt.

Jeg har ingen problemer med at det av og til kommer en promp, men jeg synes ikke at man skal presse de ut hele tiden.

Nettopp. Noen menn som går inn i forhold fortsetter å prompe eller lage stønnelyder når de reiser og setter seg som om de fremdeles er alene. Jeg også promper jo mye mer når jeg er alene, men når man blir sammen med noen eller omgås andre så tar man seg sammen. 

• Liker 1
Skrevet

Null stress med promp.

😊

(K39)

Anonymkode: fef87...f73

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri opplevd at jeg ikke merker at en promp kommer, med mindre jeg har latterkrampe eller noe og ikke har kontroll på kroppen. Ta deg en tur til legen du hvis du driver å promper brakfiser som kommer uten forvarsel. Det er ikke normalt 

Anonymkode: 9bc59...837

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd at jeg ikke merker at en promp kommer, med mindre jeg har latterkrampe eller noe og ikke har kontroll på kroppen. Ta deg en tur til legen du hvis du driver å promper brakfiser som kommer uten forvarsel. Det er ikke normalt 

Anonymkode: 9bc59...837

Det er jo det jeg skriver. Jeg fikk et kronisk  problem med magen pga dette med å holde igjen. Og får magekramper av luft smerter hvis jeg holder igjen. Noen ganger kjenner jeg at det kommer veldig ofte ikke. Hvis jeg ikke promoer blir magen stor og oppblåst, så det ser ut som jeg er 6mnd på vei. Og med det får jeg også kraftige magesmerter. Derav også en grunn til at jeg unngår enten å være lenge i selskaper eller å dra dit i det hele tatt. Hjemme fiser vi i vei begge to. 0 problem for noen av oss. Av og til klager vi litt om det lukter, men skjelden det gjør det da heldigvis. Når de slippes fri og ikke holdes på, så lukter de skjelden. Blir mer lyd bare 

Skrevet

Prompe i vildens sky er noe man gjør når man er alene. Er man rundt andre så tar man hensyn. Alt for mange menn (noen damer også) har ikke skjønt det der. 

Anonymkode: 477eb...8af

• Liker 1
Skrevet

Om jeg er tiltrukket av mannen så vil jeg bli opphisset om han promper

Anonymkode: 4866d...aaf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nettopp. Noen menn som går inn i forhold fortsetter å prompe eller lage stønnelyder når de reiser og setter seg som om de fremdeles er alene. Jeg også promper jo mye mer når jeg er alene, men når man blir sammen med noen eller omgås andre så tar man seg sammen. 

Jeg har aldri skjønt meg på sånne som stønner når de setter seg eller reiser seg. Samme med de som tar ekstra hardt i når de nyser. De skriker samtidig som de nyser.

Hva man gjør når man er alene bryr jeg meg ikke om, men prøver å ikke gjøre det når jeg er med andre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri skjønt meg på sånne som stønner når de setter seg eller reiser seg. Samme med de som tar ekstra hardt i når de nyser. De skriker samtidig som de nyser.

Hva man gjør når man er alene bryr jeg meg ikke om, men prøver å ikke gjøre det når jeg er med andre.

Jeg er plaget med vond rygg. I dårlige perioder hender det jeg stønner når jeg reiser meg. Synes ikke man skal prompe i vilden sky når man er sammen med andre. Uhell kan skje og er helt greit. Men det kan bli for mye. 

Skrevet
Pingvinen skrev (Akkurat nå):

Jeg er plaget med vond rygg. I dårlige perioder hender det jeg stønner når jeg reiser meg. Synes ikke man skal prompe i vilden sky når man er sammen med andre. Uhell kan skje og er helt greit. Men det kan bli for mye. 

Ja, jeg også kan stønne hvis jeg har vondt, men noen gjør det bare fordi.

Skrevet

Shit happens av og til. Så da? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...