Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere stellebord til barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymkode: eb106...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke stellebord, men ei stellepute som ligger på badebenken. Den bruker vi daglig med han på snart 4 år. Løfter han opp dit for tørking etter badet, tannpuss, negleklipping, etc. Koselig. 

Anonymkode: 8569f...a50

Skrevet

Brukte til ca 2 år. Hatet å bøye meg på gulvet pga ryggen. Fra hun var 1,5 klatra hun opp stellebordet selv 🙈Nå vasker vi stående og holder på å slutte med bleier.

Anonymkode: 42ba4...93c

Skrevet

Brukte det til bleieperioden var over, dvs rundt 3½ år. Etter det ble stellebordet fjernet.

Skrevet

Ut bleieperioden, til ca 3 år. Har brukt det litt i etterkant også, feks ved litt voldsomme bæsjer hvor det er greit å få vaska litt bedre enn toalettpapir på urolig rumpe tillater.. 

Anonymkode: fcf79...16f

Skrevet

Fra vår ble 2 år sluttet vi å bruke stellebord og bare skifta bæsjebleie på gulvet. Tissebleier tok vi bare stående fra hun kunne stå. 

Anonymkode: 90a19...fd4

Skrevet

Vi brukte stellematte fra 5 mnd på gulvet fordi han er bevegelig. 

Med eldste sluttet vi med alt av stelleting hun må ligge på ved bleieslutt. Blir ikke helt rent hvis jeg skal vaske vekk bajs med klut stående. Med mindre du dusjer barnet istede da. 

Anonymkode: a4421...08e

Skrevet

2 år nå og bruker fortsatt :) 

Anonymkode: 21a6c...4cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Brukte til ca 2 år. Hatet å bøye meg på gulvet pga ryggen. Fra hun var 1,5 klatra hun opp stellebordet selv 🙈Nå vasker vi stående og holder på å slutte med bleier.

Også ved bæsj? Jeg skulle gjerne sluppet å bøye meg, men føler ikke jeg får vasket skikkelig om hun står 😅 Men vi har ikke prøvd enda, heller da.. 

Anonymkode: fb4f2...0dd

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Også ved bæsj? Jeg skulle gjerne sluppet å bøye meg, men føler ikke jeg får vasket skikkelig om hun står 😅 Men vi har ikke prøvd enda, heller da.. 

Anonymkode: fb4f2...0dd

Ja, hun tar tak i anklene og bøyer seg frem 😆🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...