Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kan noen gi meg tips om gravitet? Siste mensen var 38 dager siden. Jeg har regelmessig. Syklus er 28 dager! Jeg tør nesten ikke teste meg  tilfelle jeg får negativt :( burde jeg vente litt til ? Eller være litt tøff og ta en test ? Det er snakk om 7 dager forsinkelse med mensen 

Anonymkode: 8329e...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vet hvordan du finner ut om du er gravid bør du ikke få barn men verge.

Anonymkode: 27eee...8b1

Skrevet

Ta en test, er du gravid så er du gravid, ingen vits i å utsette. Du er så langt over hvis du er gravid, så du kan ta test på ettermiddagen hvis du ikke vil ødelegge dagen fra morgenen dersom du ikke får det resultatet du vil ha.

• Liker 1
Skrevet

Har du hatt sex så er jo sjansen stor for det ja :) 

Anonymkode: 83a50...6b4

Skrevet

Jeg kjenner tıl følelsen- skal ha mensen i dag, fikk tempdropp i går som gikk opp igjen i dag. 

Har ikke ville teste tidlig da jeg vet den er negativ og jeg er sliten av å bli skuffet etter lang tid som prøver. 

Du må nesten bare teste, er den negativ kan du få hjelp til å sette igang mens igjen slik at du kan prøve på nytt... 

Lykke til:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke vet hvordan du finner ut om du er gravid bør du ikke få barn men verge.

Anonymkode: 27eee...8b1

Hvis ikke du forstod at problemet til ts ikke er at hun ikke vet hvordan hun finner ut om hun er gravid eller ei, bør du heller være bekymret for deg selv.

Anonymkode: eab01...675

• Liker 1
Skrevet

Ingen her kan svare deg på dette. Sjansene er gode, men det finnes et mylder av årsaker til uteblitt mens også. Ta en test, eller vent med å ta en test til du eventuelt kjenner symptomer. Jeg ventet selv til jeg begynte å kjenne symptomer, men det var for meg allerede rundt uteblitt mens. Da var jeg egentlig ganske sikker på å få en positiv når jeg først testet. Og det gjorde jeg. 

Anonymkode: 0c9d2...797

Skrevet

Du må ta en test, ingen her kan svare om du er gravid eller ikke.

Anonymkode: 40584...916

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...