AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Hei, kan noen gi meg tips om gravitet? Siste mensen var 38 dager siden. Jeg har regelmessig. Syklus er 28 dager! Jeg tør nesten ikke teste meg tilfelle jeg får negativt :( burde jeg vente litt til ? Eller være litt tøff og ta en test ? Det er snakk om 7 dager forsinkelse med mensen Anonymkode: 8329e...463
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Hvis du ikke vet hvordan du finner ut om du er gravid bør du ikke få barn men verge. Anonymkode: 27eee...8b1
tøysekopp Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Ta en test, er du gravid så er du gravid, ingen vits i å utsette. Du er så langt over hvis du er gravid, så du kan ta test på ettermiddagen hvis du ikke vil ødelegge dagen fra morgenen dersom du ikke får det resultatet du vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Har du hatt sex så er jo sjansen stor for det ja Anonymkode: 83a50...6b4
Firtina Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Jeg kjenner tıl følelsen- skal ha mensen i dag, fikk tempdropp i går som gikk opp igjen i dag. Har ikke ville teste tidlig da jeg vet den er negativ og jeg er sliten av å bli skuffet etter lang tid som prøver. Du må nesten bare teste, er den negativ kan du få hjelp til å sette igang mens igjen slik at du kan prøve på nytt... Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du ikke vet hvordan du finner ut om du er gravid bør du ikke få barn men verge. Anonymkode: 27eee...8b1 Hvis ikke du forstod at problemet til ts ikke er at hun ikke vet hvordan hun finner ut om hun er gravid eller ei, bør du heller være bekymret for deg selv. Anonymkode: eab01...675 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Ingen her kan svare deg på dette. Sjansene er gode, men det finnes et mylder av årsaker til uteblitt mens også. Ta en test, eller vent med å ta en test til du eventuelt kjenner symptomer. Jeg ventet selv til jeg begynte å kjenne symptomer, men det var for meg allerede rundt uteblitt mens. Da var jeg egentlig ganske sikker på å få en positiv når jeg først testet. Og det gjorde jeg. Anonymkode: 0c9d2...797
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 Du må ta en test, ingen her kan svare om du er gravid eller ikke. Anonymkode: 40584...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå