AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Noen som har ringt henne, og vil dele erfaring?:) Anonymkode: 07542...02d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Jeg ringte henne. Hun sa jeg kom til å treffe ulike menn i høst, men det stemte ikke. Anonymkode: 81c80...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ringte henne. Hun sa jeg kom til å treffe ulike menn i høst, men det stemte ikke. Anonymkode: 81c80...2a5 Du kan ikke bare sitte å vente men må ta handling Anonymkode: c3de4...539
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Jeg har brukt henne noen ganger, og hun var alltid negativ ovenfor en mann jeg holdt på med i flere år, der hadde hun rett! Nå har jeg ringt henne en ny mann nå i høst, og han er hun så positiv om men nå tar hun sikkert feil 🙈 Anonymkode: 07542...02d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du kan ikke bare sitte å vente men må ta handling Anonymkode: c3de4...539 Hvis denne personen virkelig har "evner" så hadde hun ikke sagt personen her kommer til å møte ulike menn når det tydeligvis ikke stemmer, dessuten så er det å si man kommer til å møte ulike menn veldig vagt. Det er bare lureri og svindel, det finnes ikke et eneste vitenskapelig bevis for sånne "evner" eksisterer. Anonymkode: 7326d...fba 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #6 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du kan ikke bare sitte å vente men må ta handling Anonymkode: c3de4...539 Jeg har sluttet å vente på menn. Har slettet alle datingapper og ønsker ingen mann nå. En god spådame ville sagt at man velger selv hvordan veien blir, og at ting ikke er 100% forutbestemt. Når man går så hardt ut og sier at du skal treffe menn innen da og da, så er hun ikke troverdig. Anonymkode: 81c80...2a5 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #7 Skrevet 12. november 2021 Khibra er god i perioder, noen ganger treffer hun spot on. Anonymkode: b6e14...3fb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #8 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En god spådame ville sagt at man velger selv hvordan veien blir, og at ting ikke er 100% forutbestemt. Når man går så hardt ut og sier at du skal treffe menn innen da og da, så er hun ikke troverdig. Anonymkode: 81c80...2a5 Så "en god spådame" er altså en som tar høyde for alle eventualiteter, fordi de vet at de ikke egentlig har noen magiske evner eller kan spå fremtiden. Anonymkode: 68dfa...4a0 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #9 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Khibra er god i perioder, noen ganger treffer hun spot on. Anonymkode: b6e14...3fb Får man refundert pengene hvis det hun sier ikke stemmer da?, det er jo tross alt fjernsalg de driver med så jeg regner med at både angreretten og opplysningsplikten gjelder. For øvrig snodig at folk kaster bort penger på teletorgtjenester som dette i 2021, det finnes jo mer enn nok av gratisalternativer på nett som gjør akkurat samme nytten. Anonymkode: 7326d...fba 1
Gjest Lawyam Skrevet 12. november 2021 #10 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så "en god spådame" er altså en som tar høyde for alle eventualiteter, fordi de vet at de ikke egentlig har noen magiske evner eller kan spå fremtiden. Anonymkode: 68dfa...4a0 En klarsynt har evner å ta høyde til evantualiteter, ja. Hun er ikke firkantet og synser seg frem og tør si fra. Du vil bli overrasket hvor mange synsere det er blant oss og som bare tenker ut fra egne erfaringer og tenker at 'sånn må det være' for det 'hendte meg', sånn tenker jeg, det tror jeg - og det skjedde med noen andre. Et eksempel. Hun har ikke magiske evner, nei. Tror hun at hun har det er hun jo sprø, sprøere, sprøest eller du kunne snakket med kameraten din gratis og fått trøst og oppbakking. Mange av de på teletorg også, men evnen til å være enig med noen, ta parti og jatte med - den har de ikke noe til overs for.
Gjest Lawyam Skrevet 12. november 2021 #11 Skrevet 12. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Får man refundert pengene hvis det hun sier ikke stemmer da?, det er jo tross alt fjernsalg de driver med så jeg regner med at både angreretten og opplysningsplikten gjelder. For øvrig snodig at folk kaster bort penger på teletorgtjenester som dette i 2021, det finnes jo mer enn nok av gratisalternativer på nett som gjør akkurat samme nytten. Anonymkode: 7326d...fba Nei. Du ringer ikke en spåtjeneste i blinde. Når skulle utløpsdatoen for 'spådommen' gått ut på dato? Hvis du mistet kjæresten din fordi du oppførte deg dårlig, skulle du da forvente at du bare sendte inn en bestilling på det hvis du fikk ja? Eller ville det ligge et ansvar på deg til å begynne å oppføre deg riktig mot henne hvis du skulle få den sjansen? Du kan bli sur fordi hun ikke sa det du ville høre, eller det du trodde hun skulle si, at du ikke fikk bekreftet illusjoner du hadde. Skal du ha pengene dine tilbake da? Hun brukte tiden sin for å hjelpe deg. De kan ikke gjøre noe for deg etter du har lagt på. Hvis du ikke hørte etter eller godtok meldingen, kan ingen gjøre noe mer for deg. Eller forventer du at de har hele ansvaret når du har brukt 200 kr. Har du kjøpt deg en my jobb, eller var det deres oppgave å skriive søknaden din så du fikk jobb? Noen er sånn; spådama sa ;(.... Du sa... Aldri; jeg sa/jeg gjorde det slik eller jeg spolerte den sjansen.... Aldersgrensen er 18 år på dette og prisene er ikke gjemt. Du kan legge på når du vil. Det er ikke noen som gir deg garantier og det er ikke lovlig å gi dem. Du vet hva du risikerer. Du har ikke ringt opplysningen - du har ringt en spådame. Ansvaret fot hvem du ringer til og hva du velger å gjøre med informasjon du får har DU. Endret 12. november 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #12 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så "en god spådame" er altså en som tar høyde for alle eventualiteter, fordi de vet at de ikke egentlig har noen magiske evner eller kan spå fremtiden. Anonymkode: 68dfa...4a0 Nei en god spådame ser også utfallet av valgene du kan ta og veileder deg til å ta det valget som er best for deg, ikke bare det du selv ønsker. De synske evnene er å se utfall av valg. Anonymkode: 81c80...2a5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #13 Skrevet 12. november 2021 Lawyam skrev (2 timer siden): En klarsynt har evner å ta høyde til evantualiteter, ja. Hun er ikke firkantet og synser seg frem og tør si fra. Du vil bli overrasket hvor mange synsere det er blant oss og som bare tenker ut fra egne erfaringer og tenker at 'sånn må det være' for det 'hendte meg', sånn tenker jeg, det tror jeg - og det skjedde med noen andre. Et eksempel. Hun har ikke magiske evner, nei. Tror hun at hun har det er hun jo sprø, sprøere, sprøest eller du kunne snakket med kameraten din gratis og fått trøst og oppbakking. Mange av de på teletorg også, men evnen til å være enig med noen, ta parti og jatte med - den har de ikke noe til overs for. Ah, okay. Så det er underforstått fra begge parter at hun ikke egentlig har noen overnaturlige/magiske evner, men hun blir brukt som en slags lavterskelterapeut? Anonymkode: 68dfa...4a0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #14 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei en god spådame ser også utfallet av valgene du kan ta og veileder deg til å ta det valget som er best for deg, ikke bare det du selv ønsker. De synske evnene er å se utfall av valg. Anonymkode: 81c80...2a5 Dette høres jo bare ut som noe ethvert menneske med litt fornuft kan gjøre. Anonymkode: 68dfa...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #15 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette høres jo bare ut som noe ethvert menneske med litt fornuft kan gjøre. Anonymkode: 68dfa...4a0 Nei ethvert mennesker kan si hva de tror blir utfallet av et valg, basert på egne erfaringer. En synsk/klarsynt kan si hva de ser blir utfallet av et valg. Ikke på bakgrunn av hva de har erfart, men ut fra hva de ser. Anonymkode: 81c80...2a5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #16 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei ethvert mennesker kan si hva de tror blir utfallet av et valg, basert på egne erfaringer. En synsk/klarsynt kan si hva de ser blir utfallet av et valg. Ikke på bakgrunn av hva de har erfart, men ut fra hva de ser. Anonymkode: 81c80...2a5 Hvordan vet du dette? Hvordan vet du at de ikke bare bruker vanlig menneskelig fornuft og resonnering? Hvorfor er det ingen klarsynte som klarer å bevise at de har spesielle evner når de blir testet vitenskapelig? Anonymkode: 68dfa...4a0 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #17 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (På 12.11.2021 den 23.43): Hvordan vet du dette? Hvordan vet du at de ikke bare bruker vanlig menneskelig fornuft og resonnering? Hvorfor er det ingen klarsynte som klarer å bevise at de har spesielle evner når de blir testet vitenskapelig? Anonymkode: 68dfa...4a0 Fordi de som tester vitenskapelig overhodet ikke er åpne for at det kan være noe. De er opptatt av å finne naturlige og logiske forklaringer. Alt blir bortforklart som tilfeldigheter om de ser noe riktig i fremtiden. Ser de noe riktig blant folk sine følelser eller nåtid, så blir det bare kalt cold reading. Anonymkode: 6bf2b...2f9 1
Gjest Lawyam Skrevet 15. november 2021 #18 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (På 12.11.2021 den 23.21): Ah, okay. Så det er underforstått fra begge parter at hun ikke egentlig har noen overnaturlige/magiske evner, men hun blir brukt som en slags lavterskelterapeut? Anonymkode: 68dfa...4a0 Jeg svarte på et innlegg over om spådamer. Uttaler meg ikke om Kibrahs måte å jobbe på. Overnaturlige/magiske evner; DET er bare tull.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #19 Skrevet 29. desember 2021 Khibra har hatt rett i en situasjon jeg ringte om for noen år siden, men ellers har hun vært på alle vidder og tatt veldig feil i forhold til utvikling av flere relasjoner. Jeg føler de fleste tar feil når det gjelder utfall, særlig da i kjærlighet. Khibra er en av de jeg ihvertfall ikke kommer til å ringe tilbake til. Anonymkode: e7a0c...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå