Lerkeliten Skrevet 11. november 2021 #1 Del Skrevet 11. november 2021 Trenger tips, hva er det fineste hentesettet til en babygutt? Og hva er den fineste romperen/bodyen? Jeg har funnet noen jeg liker, men vil gjerne ha tips om flere.. er jo så mye fint der ute Av body/romper liker jeg veldig godt løvfallbody og ankersdrakt. Av hentesett har jeg bl.a. sett på hjem-settet, Ellens hentesett, yndig hentesett og lillespire hentesett. Hva er din favoritt til gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Del Skrevet 11. november 2021 Havrebarna kom nettopp med et fint hentesett. Synes også Knitting for Olive har mange fine omslagsjakker (rabarbra slåom for eksempel), som sammen med en bukse kan bli et fint hentesett. Anonymkode: 4e25a...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 11. november 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2021 Enig i at Louise hentesett fra havrebarna er nydelig! 😍 Men jeg syns det ble litt for jentene. Måtte blitt uten blondene på buksa og med rette kanter i stedet for blondekanter, kanskje.. Skal sjekke ut omslagsjakker fra Knitting for Olive 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 12. november 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 12. november 2021 Andre tips? Er jo mange småbarnsmødre og strikkere her inne ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #5 Del Skrevet 12. november 2021 Monday suit 😍 Anonymkode: 2d2a7...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 12. november 2021 #6 Del Skrevet 12. november 2021 Hjem-settet i boka Kjærlighet på pinner av Lene Holme Samsøe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 12. november 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Monday suit 😍 Anonymkode: 2d2a7...7a5 Den ser deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 12. november 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 12. november 2021 Luka_S skrev (1 time siden): Hjem-settet i boka Kjærlighet på pinner av Lene Holme Samsøe. Det er kjempefint 💛 Hadde det til eldste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet 14. november 2021 #9 Del Skrevet 14. november 2021 Jeg liker designene fra Minimodes, og ønsker å slå et slag for mindre designere 😊 Har strikket Hanni hentesett, som er veldig enkelt og passer fint til begge kjønn. Også tenker jeg å strikke Benny hentesett. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå