Ephemera Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har skikkelig veskedilla, men nå for tiden sliter jeg med å finne noen jeg synes er fine... Jeg liker ikke de veskene som er moderne nå, med masse lommer og spenner og nagler og låser og... Jeg liker ikke disse Mulberry-veskene eller Friis-veskene som "alle" andre liker. Jeg finner ikke noen jeg liker i veskebutikkene heller... Jeg liker "vanlige" vesker, helst av den typen man kan holde i hånden. Uten masse stæsj på... Er det bare meg??
Nilma Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 Neida, det er ikke bare deg! Jeg synes disse Mulberry- / Friis-veskene er grusomme, det samme gjelder alle andre vesker med tonnevis av dingeldangel. Jeg liker enkle vesker; dvs. de kan gjerne ha en og annen heftig detalj, men ikke så voldsomt mye stæsj som det er på "alle" vesker nå for tiden.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 Åh, takk for at det ikke bare er meg som haater disse kjerringveskene som dingler fra skuldra på ellers stilige jenter. Håper det er en trend som går fort over...
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Skal jeg ha en veske med mye stæsj på, må jeg ha et enkelt antrekk, noe jeg sjeldent har. Så jeg foretrekker de enkle veskene Tror faktisk ikke jeg har slike stæsja vesker jeg.
Gjest Gitte Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg syns Harmony Bag fra Friis er råstilig.. Nagler og dingledangel er det ikke på den, men lommer er det..
Gjest Purple Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg liker dem heller ikke. Liker bedre litt klassiske vesker jeg.
smil Skrevet 7. oktober 2005 #7 Skrevet 7. oktober 2005 Er ikke så begeistret for dem jeg heller. Dessuten er det jo ikke noe stas å ha en veske som "alle andre" har.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 Hatet selv "Friis Mulberry" da jeg først så den for endel mnd siden, men nå har jeg fått mer og mer sansen for den. (Er det ikke typisk når den begynner å bli "ut"?:ler) Liker best litt rocka vesker med detaljer på. Svarte/brune klassiske vesker er noe jeg forbinder med min mor. Men ta en titt på Ebay da dere. Vesker for enhver smak og lommebok der.
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #9 Skrevet 7. oktober 2005 Men ta en titt på Ebay da dere. Vesker for enhver smak og lommebok der. ← Tør ikke, jeg er redd for å bli hekta
lillesky Skrevet 7. oktober 2005 #10 Skrevet 7. oktober 2005 Smaken er som baken, den er delt. Godt at vi er forskjellige! Jeg liker dem heller ikke. Liker bedre litt klassiske vesker jeg. ← Friis sin veske er inspirert av Mulberry Roxanne, og den er jo klassisk. Har selv denne Friis-veska og elsker den! Aldri likt en veske så godt. God kvalitet til en billig penge. Også er den perfekt til meg, både størrelse og fasng.
^me^ Skrevet 7. oktober 2005 #11 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) jeg må innrømme som veskoholiker at jeg synes alle vesker er fine/spesielle på hver sin måte. og at jeg synes at høstens vesker er råstilige Endret 7. oktober 2005 av ^me^
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #12 Skrevet 7. oktober 2005 Helt enig med hovedinnlegger. Liker ikke spesielt godt høstens vesker.
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #13 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg liker dem heller ikke. Liker bedre litt klassiske vesker jeg. ← Mi tu
tøydukke Anna Skrevet 7. oktober 2005 #14 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Jeg har fått skikkelig sansen for Lacoste sine vesker, de har både noen sporty-varianter og noen litt mer stilige. Og så er de ganske enkle og uten for mye krims-krams. Helt i min gate faktisk. Endret 7. oktober 2005 av tøydukke Anna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå