AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Er dette sexy eller usexy? Om så, gjerne begrunn det 😁 Anonymkode: d7a36...7a7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Herregud, kvinner skal ikke måtte være sexy hele tiden! Take a break! Strikk i vei og kos deg, drit i hva menn syns! Anonymkode: 31a9e...d28 9
Brunello Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Å strikke har ingen ting med sexy eller ikke sexy å gjøre. Strikking er en aktivitet som utføres av mange kvinner. Jeg synes det er en fin egenskap å kunne strikke. 6
Bamseklemmer Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Selvfølgelig kan det være koselig og sexy... en tidlig lørdags morgen, iført kun ullsokker, truse og en litt stor t-skjorte. Hun sitter godt i godtolen sin, med bena på fotskammelen mens det knitrer i vedovnen. Hun spreller lett med tærne og nynner på en sang, det betyr jo at hun koser seg. Jeg sitter ved siden av og slurper i meg mere morgen kaffe... og bivåner det vakre ansiktet med de nerdete, men også sexy sorte brillene på nesetippen hennes. Å se på de flittige fingrene som høres når strikkepinnene klinker sammen, gir også en skikkelig godlyd... Klart det er koselig... det sexye er jo at jeg ser at strålingsvarmen brer seg oppover de nakne lårene hennes. Det gjør at hun må vifte sakte sideveis med knærne for å kjøle seg ned. Det kan fort bli ei felling og en omgang til da, hvis jeg ikke stenger trekken på vedovn. Den gode varmen og atmosfæren gjør noe med oss, spesielt hvis vi sitter der så lett kledd og smiler😉 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Er gaming sexy? Jeg er en fyr som gamer, men bryr meg ikke om hva damer syns om det. Anonymkode: d6c7d...cd9
Hillbill Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Jeg synes det er hyggelig at hun har en hobby... 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Gud bedre for et idiotisk spørsmål. Anonymkode: e7cf7...f42 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 Jeg er dame, men jeg har notert meg at en hel rekke damer oppriktig tror de kan strikke i offentligheten og fortsatt bli sett på som voksne, profesjonelle mennesker. Noe jeg ikke forstår meg på. Å strikke på jobb eller konferanse eller møte er akkurat det samme som om jeg satte meg ned på gulvet og begynte å bygge lego. Det er din private hobby. Den hører ikke hjemme på jobb eller når jeg snakker til deg. Jeg ser på en dame som strikker sånn damen ville sett på en mann som satte seg ned på gulvet og bygde med klosser. Så slutt med det.. (og de to er akkurat like sexy) Anonymkode: 4f2b0...62e 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er dame, men jeg har notert meg at en hel rekke damer oppriktig tror de kan strikke i offentligheten og fortsatt bli sett på som voksne, profesjonelle mennesker. Noe jeg ikke forstår meg på. Å strikke på jobb eller konferanse eller møte er akkurat det samme som om jeg satte meg ned på gulvet og begynte å bygge lego. Det er din private hobby. Den hører ikke hjemme på jobb eller når jeg snakker til deg. Jeg ser på en dame som strikker sånn damen ville sett på en mann som satte seg ned på gulvet og bygde med klosser. Så slutt med det.. (og de to er akkurat like sexy) Anonymkode: 4f2b0...62e Pisspreik. Noen trenger å bruke hendene til noe for å følge bedre med på det som blir sagt. Kjenner mange som "må" rable tegninger på blokken for å følge bedre med (både damer og menn). Anonymkode: e7cf7...f42 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 Det er bare koselig, tegn på at hun kobler litt av. Anonymkode: 9b26f...6c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå