Gå til innhold

Hvilke ringvirkninger vil det ha når majoriteten av befolkingen er LGBTQ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I USA er tallet blant aldersgruppen 18-24 år, som identifiserer seg med LGBTQ,  allerede oppe i 39%. Hvis denne utviklingen fortsetter, vil man til slutt ende opp med at disse vil utgjøre majoriteten. Hvilke ringvirkninger vil det i så fall ha på samfunnet generelt sett?

Kilde til studien: https://www.arizonachristian.edu/wp-content/uploads/2021/10/George-Barna-Millennial-Report-2021-FINAL-Web.pdf

Anonymkode: a1b11...e17

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringvirkninger? At folk får være seg selv tenker du? Bedre psykisk helse på sikt kanskje? Ser virkelig ikke problemet.

Anonymkode: f069b...45c

• Liker 16
Skrevet

Kanskje du skal bruke en annen kilde en enn kristen og homofobisk organisasjon som driver med skremselspropaganda? Du er vel ikke så dum at du er redd for at homofile, lesbiske og transpersoner skal "overta" verden? 

Virker som du har ekstremt med identitetsproblemer og konspiranoia 

Anonymkode: 3fdaa...95a

• Liker 12
Skrevet

Jeg ser heller ikke problemet med at folk får være seg selv. Det eneste som er dumt er hvis mennesker går så langt at de gjennomfører kjønnskorrigerende behandlinger, og etterpå angrer og vil tilbake til biologisk kjønn. 

• Liker 3
Skrevet

Bryr meg egentlig fint lite hva om andres legning er, men siden du spør så tror jeg at en slik utvikling bare har positive "ringvirkninger". 

• Liker 3
Skrevet
Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Jeg ser heller ikke problemet med at folk får være seg selv. Det eneste som er dumt er hvis mennesker går så langt at de gjennomfører kjønnskorrigerende behandlinger, og etterpå angrer og vil tilbake til biologisk kjønn. 

den problematikken er forsvinnende liten, gitt

• Liker 5
Skrevet

Det er en trend å identifisere seg som noe spesielt, for det å være hetero er kjedelig. Den trenden går nok over snart. 

Anonymkode: 27e32...b47

• Liker 7
Skrevet

"Bi" er en del av LGBTQ, kanskje biseksuelle kan være den største andel? 

Aldersgruppe 18-24 ? Det er jo nettopp alderen å prøve seg alt mulig forskjellige ting, kjøre ulike eksperimenter! 

Etter 18, har blitt bare nylig voksen... I USA alkohol-aldersgrense: 21 

Krystallkule Prognose År 2100:

Mer enn 50% LGBTQUR, U - sex med utenomjordiske romvesener, R - foretrekker sex med roboter

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje du skal bruke en annen kilde en enn kristen og homofobisk organisasjon som driver med skremselspropaganda? Du er vel ikke så dum at du er redd for at homofile, lesbiske og transpersoner skal "overta" verden? 

Virker som du har ekstremt med identitetsproblemer og konspiranoia 

Anonymkode: 3fdaa...95a

En forskningsrapport er en forskningsrapport 🙂 Du forstår ikke (samfunns)vitenskap kanskje? 🙂 Du må kritisere metoden i forskningen, tolking av funn, etc., hvis du mener at resultatet er feil. 🙂 Og begrunne kritikken.

Du høres ut som en anti-vaxxer.

Anonymkode: a1b11...e17

• Liker 2
Skrevet

Da faller fødselstallene som en stein og de vestlige folkegruppene utryddes og vestlige land avfolkes . Helt i tråd med de liberales mål.

Anonymkode: 0ef24...4a1

• Liker 6
Skrevet

Det der går over hos mange av dem. De blir modnere og finne ut at det ikke er viktig å fremstå som så spesiell. 

Anonymkode: ea835...a50

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ringvirkninger? At folk får være seg selv tenker du? Bedre psykisk helse på sikt kanskje? Ser virkelig ikke problemet.

Ser ikke problemet jeg heller, men bedre psykisk helse? Jeg trodde det var langt flere i "denne gruppen" som slet med psykiske utfordringer, selv etter kjønnskorrigering, enn det var blant den heterofile/cis delen av befolkningen. 

Anonymkode: afd00...63e

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at dette her med å putte mange forskjellige merkelapper på seg selv og så bytte de ut er litt merkelig. Men kanskje det er en del av å finne seg selv? Ellers så er det ikke så farlig, folk kan fint identifisere seg som de vil uten at det påvirker meg.

Jeg har en venn som sa at han fikk diskriminering mot seg i LGBTQ-miljøet når han definerte seg som biseksuell, men nå som han han endret merkelapp en del ganger og definerer seg som panseksuell så er alt greit.

• Liker 3
Skrevet

Lesbiske og homofile har det alltid vært men kanskje mer synlig nå! Og ikke minst trendy ja..det står nok for mye av økningen.. åsså er d deilig å ha en tilhørighet?!? Eneste problemet er kjønnsskifteoperasjoner tatt i en «fase» kan bli ødeleggende for dette enkelt menneske. Har sett eksempler på dette hvor personen ønsker seg tilbake til sitt opprinnelige kjønn. Å da har man jo bæsja i feil skuff… FOR REAL!!

Anonymkode: c047c...85a

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, Pachka Sigaret said:

Jeg har en venn som sa at han fikk diskriminering mot seg i LGBTQ-miljøet når han definerte seg som biseksuell, men nå som han han endret merkelapp en del ganger og definerer seg som panseksuell så er alt greit.

Det skjønner jeg godt. Hen kan jo ikke være biseksuell når kjønn et et spektrum...

Anonymkode: b0ed0...f54

Skrevet
8 hours ago, Rytz said:

Bryr meg egentlig fint lite hva om andres legning er, men siden du spør så tror jeg at en slik utvikling bare har positive "ringvirkninger". 

8 hours ago, AnonymBruker said:

Skråblikk: Og hvis den man identifiserer seg med ikke har fotfeste i realiteten, er dette fortsatt positive ringvirkninger?

• Liker 2
Skrevet

Veldig mange mennesker er bi. Overraskende mange. De går innenfor kategorien skeiv. Men de fleste som er bi ender opp i et forhold med en av motsatt kjønn. 

Anonymkode: e7f76...b2d

Skrevet

:klo:

Hvilke ringvirkninger har det for dyr og fugler at de ikke har lært av overtroiske samfunn med makt at sex er synd? Tror du feks at nesehornet er utryddingstruet fordi de ikke har verdensomspennende overtroiske organisasjoner som sanksjonerer nesehorns sexliv? Dette er noe du må formidle til forskere verden over. De tror nemlig at det er folk flest som er årsaken. 

Anonymkode: f7b5b...bdc

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det skjønner jeg godt. Hen kan jo ikke være biseksuell når kjønn et et spektrum...

Anonymkode: b0ed0...f54

Jo det kan du, Det er ikke poenget. 

Alfabet folket har en aversjon om at dette skal ende opp å handle om sex ; man ønsker å fremstille seg selv som like "stabile og emosjonelt modne" som hetrofile. Bifile har ofte blitt blandet med biseksuelle og  har derfor alltid vært litt underkjent selv blant sine egne.  

Skrevet
Druid skrev (32 minutter siden):

Jo det kan du, Det er ikke poenget. 

Alfabet folket har en aversjon om at dette skal ende opp å handle om sex ; man ønsker å fremstille seg selv som like "stabile og emosjonelt modne" som hetrofile. Bifile har ofte blitt blandet med biseksuelle og  har derfor alltid vært litt underkjent selv blant sine egne.  

Jepp. Bifile og biseksuelle har alltid blitt uglesett.

Dette til tross for at vestlig sivilisasjon ble skapt av en gjeng med biseksuelle!!!!!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...