Gå til innhold

Nedvask

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min mor og stefar har solgt huset sitt som har et bruksareal på omtrent 250kvm. De snakket med byrå ang nedvask som skulle ha en gooood slant. Tipset de om ei på jobb som er veldig nøye, effektiv og pålitelig. De hadde på forhånd ikke blitt enig i pris. De hadde sendt på melding hva hun tok for det, uten å få svar. Merkelig nok spurte de ikke igjen før hun fikk starte. Jaja. Hun brukte 14 timer på å vaske og ville ha 6000kr. Hva tenker dere om den prisen? Jeg skjønner at timeprisen er høy. Har likevel et inntrykk av at nedvask koster skjorta.

Endret av karilue
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fair pris det, bare pass på å få kvittering 

Anonymkode: 398be...6ac

Skrevet

Var billig nedvask 🙏

Anonymkode: 0fc2b...333

• Liker 5
Skrevet
karilue skrev (14 timer siden):

Min mor og stefar har solgt huset sitt som har et bruksareal på omtrent 250kvm. De snakket med byrå ang nedvask som skulle ha en gooood slant. Tipset de om ei på jobb som er veldig nøye, effektiv og pålitelig. De hadde på forhånd ikke blitt enig i pris. De hadde sendt på melding hva hun tok for det, uten å få svar. Merkelig nok spurte de ikke igjen før hun fikk starte. Jaja. Hun brukte 14 timer på å vaske og ville ha 6000kr. Hva tenker dere om den prisen? Jeg skjønner at timeprisen er høy. Har likevel et inntrykk av at nedvask koster skjorta.

Hvordan har hun alene klart å vaske (nedvask) hele 250 kvm på 14 timer? Synes prisen var høy i tillegg. Det må ha vært så og si rent der fra før?

Vi var fire og vasket ned en toroms på cirka 70 kvm. hos ikke-røykere. Det var ikke spesielt skittent, men litt hybelkaniner som kom frem når de pakket og flyttet ut. Brukte omtrent 7 timer. Alt skal jo vaskes, kjøkkenvifta, vinduer, lister, vegger, skap, og tørrmopping av taket. 

Hadde venta med å betale til etter overtakelse for å se om de nye eierne klager. Vet om en som vasket ned en liten leilighet, jeg stakk innom. Hun byttet ikke vann og vasket i rekordfart. Hun vasket oppe, den andre som vasket nede gjorde en renere jobb for å si det sånn. 

• Liker 1
Skrevet
karilue skrev (21 timer siden):

12000-15000 er mer vanlig på en slik bolig, gjennom seriøs renholdsbedrift. Jeg jobber selv i et slikt. 250 kvm tar vanligvis omlag 30 timer.

• Liker 3
Skrevet
karilue skrev (22 timer siden):

Hva tenker dere om den prisen?

Vanvittig lavt. Svart betaling i tillegg?

Anonymkode: d9432...a4a

• Liker 1
Skrevet

Sjekk kvaliteten på arbeidet. Om dere er fornøyd så er det bra. Ingen upris i det heletatt. 

Timeprisen var normal for firma. Men om dette er privatperson uten firma mener jeg at times prisen var høy, men totalprisen god. 

Til sammenligning skulle jeg flytte fra min 68 kvm leilighet nylig og undersøkte ulike tilbud. Den billigste var 1700kr svart ei på fb. Hun regnet med å bruke 8-9t. Det dyreste var 4000 kr  

Skrevet

Altfor få timer på å gjøre en kvalitetsvask. 
Altfor billig. 
Bare svart arbeid og dårlig nedvask kan gjøres for 6000,- på 250 kvm. 

Anonymkode: caaec...e6a

Skrevet

Det var en lav kvm pris på vask.

Anonymkode: bc487...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...