Gå til innhold

Hvordan finne ut om jeg er mer enn FF, uten å spørre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tegn kan jeg se etter? Han er nesten 9 år yngre,  vi startet med ons og har sett hverandre hver helg etter det. Han vil alltid ligge over, og blir lenge dagen etter. Vi har ikke snakket noe om "oss" da vi bare har møttes 3-4 ganger. Han har sendt mld som regel 1-2 dager etter vi har møttes, men nå har jeg ikke hørt noe på 3 dager, og han skal være borte i 4 uker.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil selv, men vet jeg vil være mer enn FF.  Jeg føler meg også for stygg og gammel for han:( 

Anonymkode: 1efb1...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du trenger å spørre så har du svaret allerede der. 

Det at du er 9 år eldre enn han som kvinne er også at ganske stødig tegn på at dette er ikke noe mer enn sex fra hans side.

Anonymkode: aad8d...e0d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du trenger å spørre så har du svaret allerede der. 

Det at du er 9 år eldre enn han som kvinne er også at ganske stødig tegn på at dette er ikke noe mer enn sex fra hans side.

Anonymkode: aad8d...e0d

:(

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvilke tegn kan jeg se etter? Han er nesten 9 år yngre,  vi startet med ons og har sett hverandre hver helg etter det. Han vil alltid ligge over, og blir lenge dagen etter. Vi har ikke snakket noe om "oss" da vi bare har møttes 3-4 ganger. Han har sendt mld som regel 1-2 dager etter vi har møttes, men nå har jeg ikke hørt noe på 3 dager, og han skal være borte i 4 uker.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil selv, men vet jeg vil være mer enn FF.  Jeg føler meg også for stygg og gammel for han:( 

Spør han. Det er mye bedre å få det avklart, enn å gå og ikke vite. Lykke til  :klem:

Anonymkode: a1152...a50

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

han skal være borte i 4 uker.

Er dette ferie eller jobb?

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han har sendt mld som regel 1-2 dager etter vi har møttes, men nå har jeg ikke hørt noe på 3 dager

Kanskje han venter på melding fra deg? Kan du sende melding til han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er dette ferie eller jobb?

Jobb.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tør ikke 😕 Så redd for å bli enda mer hekta.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og veldig redd for at det det første svaret jeg fikk her stemmer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jobb.

Dere kan vel holde kontakten på telefon i de 4 ukene? Jeg ville ha ringt han allerede nå på torsdag og snakket med han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Spør han. Det er mye bedre å få det avklart, enn å gå og ikke vite. Lykke til  :klem:

Uff, det tør jeg virkelig ikke. Dessverre. Tenker innerst inne at han ikke liker meg i det hele tatt,og at jeg bare blir brukt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere kan vel holde kontakten på telefon i de 4 ukene? Jeg ville ha ringt han allerede nå på torsdag og snakket med han.

Jo, selvfølgelig. Men nå har jeg ikke hørt noe på flere dager og redd jeg ikke kommer til å få noen flere mld. Vi har aldri ringt hverandre før 🙈 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Han vil alltid ligge over, og blir lenge dagen etter.

Dette er et godt tegn :)

Hva er deres alder ca?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare spørre? Jeg syns sånn skal avklares på senest 5-10 date. Men dere har bare møttes 3-4 ganger sier du, har dere ligger sammen fra starten eller bare siste gang? 

Men nei det er ikke noen måte å finne det ut på uten å spørre rett ut, men om han ringer deg mens han er borte, spør hvordan dagen din har vært, fortsetter å bli kjent med deg utover overfladiske snapper så gir det en indikasjon på at han hvertfall prøver å bli kjent med ditt indre. Hvis ikke så er han mest sannsynlig bare ute etter sex. Min erfaring med yngre gutter er at de ser på damer i 30+ årene som en "milf fantasi come true" og sjeldent intensjon om noe mer enn sex 

Anonymkode: f8113...db1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke bare spørre? Jeg syns sånn skal avklares på senest 5-10 date. Men dere har bare møttes 3-4 ganger sier du, har dere ligger sammen fra starten eller bare siste gang? 

Men nei det er ikke noen måte å finne det ut på uten å spørre rett ut, men om han ringer deg mens han er borte, spør hvordan dagen din har vært, fortsetter å bli kjent med deg utover overfladiske snapper så gir det en indikasjon på at han hvertfall prøver å bli kjent med ditt indre. Hvis ikke så er han mest sannsynlig bare ute etter sex. Min erfaring med yngre gutter er at de ser på damer i 30+ årene som en "milf fantasi come true" og sjeldent intensjon om noe mer enn sex 

Mest fordi jeg ikke vet selv hva jeg vil, og fordi jeg er redd for svaret hans(pluss skremme han bort). Vi har ikke snakket så dypt. Vi har liggi sammen hver gang bortsett fra én. 

Ja, tenker nok at det er dette jeg også (bare en fantasi). Vi har ikke chatta så veldig mye, han har ikke stilt så mange spm over nett. Han har kanskje virka litt mer nysgjerrig når vi møtes, men ikke sånn veldig. Vi har snakka litt om jobb og familie osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette er et godt tegn :)

Hva er deres alder ca?

:)) 28 og 37👵

Skrevet

Nå må du trekke pusten og ta ansvar for deg selv. Du kan ikke legge dette kun på han og samtidig snakke deg ned som stygg og gammel. 

Da får du rette deg opp i ryggen, bestemme deg for å slutte å ligge deg til falsk bekreftelse. Velg der du mener du hører hjemme, eller vent med sex og øv opp selvfølelsen først. Hvis ikke, vil du føle deg mer tom og mindre verdt. 

Herfra og ut, så velger du såfall å bli utnyttet, så pass på deg selv :hjerte:

Begges ansvar, dette her.

Anonymkode: 24947...f96

Skrevet

Hey! Jeg var på byen forrige helg og møtte på et par som jeg syns så litt spess ut, men det var nå kjærlighet det. Gutten var 22 år og dama var 35, men så ut som 45. Så jeg trodde det var mamman hans før jeg så at dem kyssa og jeg spurte bare sånn casual om de var sammen. Så svarte han at det var de. Han virket veldig trofast også da han avviste venninnen min veldig bastant(før vi visste at de var et par), og hun er smellvakker!!! 24 åring. 

Så det er absolutt mulig at det kan være noe ! 

Anonymkode: 3be18...00d

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil selv,

Du burde kanskje vurdere om du vil ha barn eller ikke? 

Du er 37, så spørsmålet kan være aktuelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Mest fordi jeg ikke vet selv hva jeg vil, og fordi jeg er redd for svaret hans(pluss skremme han bort). Vi har ikke snakket så dypt. Vi har liggi sammen hver gang bortsett fra én. 

Ja, tenker nok at det er dette jeg også (bare en fantasi). Vi har ikke chatta så veldig mye, han har ikke stilt så mange spm over nett. Han har kanskje virka litt mer nysgjerrig når vi møtes, men ikke sånn veldig. Vi har snakka litt om jobb og familie osv. 

Du skal hvertfall ikke være redd for å skremme han bort, takler han ikke spørsmålet er han så emosjonelt umoden at han aldri hadde vært klart for å få følelser for noen uansett. Det er bra å få avklart tidlig, før du får masse følelser for han. 

Du skal heller ikke være redd for svaret hans, for om han svarer at han bare vil være FF så får du også spart deg selv for ekstremt heartbreak på senere tidspunkt 

Når du ikke vet hva du vil så indikerer du at du vil noe seriøst men er redd for å forvente eller kreve det fordi du er redd for å bli såra. Du skal ikke gå med på FF bare for å ikke bli såra for det blir du uansett, du kan ikke lure deg selv til å tro du ikke har falt for han når du har det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...