Gå til innhold

Oppklarer litt myter om vår opprinnelse og sånt

Skreiagutt

Anbefalte innlegg

Når vi mennesker lever som innfødte, så biter vi faktisk negler, men vi piller ikke neser tror jeg, det er derfor vi har spisse hjørnetenner også, for å kunne bite av de tykkere tommelneglene, det er også derfor tånegler er mykere, for at man skal kunne lettere bare lage et hakk på en måte og så rive de av, vi kommer heller ikke fra aper, fordi vi er mennesker og de er dyr, det er en vesentlig forskjell, et problem med at vi stammer fra aper også, er at når vi endelig kom til verden iblant aper, så ville bli utstøtt som vi også blir idag når de ser oss, et menneskebarn ville ikke ha overlevd, så vi utviklet oss heller side om side med disse dyrene og andre dyr også,

andre poeng jeg vil lage, er at det er ikke dna som lager oss, men når vi lever, jeg kan ta et eksempel, si at livet ditt er veldig tøft da, som for eksempel med slaver i amerika når dette skjedde, så gikk de og sang hele tiden for å klare seg mentalt, dette endret da genene sånn at neste barnet ble bedre til å synge og klare seg under harde omgivelser, så det er ikke dnaet som lager oss, det er omvendt, vi påvirker det med livet vi lever, sjelen kom først,

tredje poeng jeg vil lage, er at vi er heller ikke hjerner, noen barn er faktisk født uten en, det er en sykdom i moderne oppfatning da, men poenget mitt, er at de smiler og snakker og tenker og ler og så videre, uten  en hjerne, alt sitter i hjernestammen, det er derfor du kan kontrollere pustingen din også fordi det er en direkte ting ... da, har jeg oppklart litt, si hva du mener om disse tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Skreiagutt said:

men vi piller ikke neser tror jeg

Tror du urfolket bare satt der med store buser i nesen?

Anonymkode: 661da...348

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette ble jo en spennende diskusjon når alle innlegg blir slettet, unntagen HI. Hva er da poenget med å la det bli stående!?

Det virker jo veldig gjennomtenkt 😄🤷‍♀️🤯

Anonymkode: 5f12a...40d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...