Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer med barn har bestemt oss for å gå ifra hverandre. Vi har ett barn og hun er 9 måneder. Vi krangler hele tiden og han gir meg ikke forståelse eller nærhet for noe. Har nettopp mistet moren min i kreft og jeg får ikke støtte fra noen i familien til samboer fordi de misliker meg.. Og samboer bryr seg bare om jobben. Har ingen familie igjen da ingen lever lengre.

Hadde planer om å ut å spise, men nå som vi har flyttet i fra hverandre blir jeg sittende alene på 30-årsdagen min🥲 

Har ingen venner å feire med heller.. 

Anonymkode: f07dc...750

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det var trist. Hva med familien din da?

• Liker 1
Skrevet

Åå kjære deg😢 sender deg en varm klem❤️

• Liker 11
Skrevet
Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Uff det var trist. Hva med familien din da?

Herregud, les da...

Anonymkode: cb0b7...22a

• Liker 49
Skrevet

Har du noen kollegaer der du har jobbet, som du trives sammen med? Kunne du ha feiret sammen med en eller flere av de?

Anonymkode: 74ed1...397

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg og samboer med barn har bestemt oss for å gå ifra hverandre. Vi har ett barn og hun er 9 måneder. Vi krangler hele tiden og han gir meg ikke forståelse eller nærhet for noe. Har nettopp mistet moren min i kreft og jeg får ikke støtte fra noen i familien til samboer fordi de misliker meg.. Og samboer bryr seg bare om jobben. Har ingen familie igjen da ingen lever lengre.

Hadde planer om å ut å spise, men nå som vi har flyttet i fra hverandre blir jeg sittende alene på 30-årsdagen min🥲 

Altså... Du står midt i et samlivsbrudd, barnet ditt skal vokse opp med to hjem og du bekymrer deg for ikke å ha noen og spise med på bursdagen din. Du har veldig mye annet, viktigere, å bekymre deg for.

Anonymkode: 629b3...10d

• Liker 20
Skrevet

Finnes det treffsted for småbarnsmødre sammen med barna der du bor, slik at du gjennom treff der kunne ha fått en omgangskrets og venninner?

• Liker 4
Skrevet

Hey girl på Facebook

Anonymkode: df572...9d7

• Liker 1
Skrevet

Ta èn dag om gangen 💕 Pust inn. Pust ut 💕 Timingen og omstendighetene går i mot deg for tiden, men gi ikke opp 💕💕💕

Anonymkode: b771e...1e7

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hey girl på Facebook

Anonymkode: df572...9d7

Hva er det? Vennegruppe for småbarnsmødre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså... Du står midt i et samlivsbrudd, barnet ditt skal vokse opp med to hjem og du bekymrer deg for ikke å ha noen og spise med på bursdagen din. Du har veldig mye annet, viktigere, å bekymre deg for.

Slutt!

Anonymkode: fc67d...d45

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Herregud, les da...

Anonymkode: cb0b7...22a

Jeg beklager dette. Det gikk litt fort i svingene

• Liker 6
Skrevet

Feir 30-årsdagen med lille tulla di, og tenk på dette som en ny start. Du vil få det mye bedre uten han. Og alt kan skje iløpet av 30-årene. 

Jeg er selv blitt 40 og er singel og barnløs, og håper på at 40-årene blir mye bedre enn 30-årene. 

Anonymkode: b6ce6...d33

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så utrolig trist, både bursdagen og ikke minst hele situasjonen. Får skikkelig vondt av deg. God klem til deg❤Og til andre som ikke forstår, eller har nok empati til å se at dette er en sår situasjon for ts: Når man er i en slik sårbar situasjon, blir som regel alle negative ting forsterket, slik som dette med bursdagsfeiring. Tenker at det er umulig for et oppegående og empatisk menneske, å ikke ha medfølelse for ts og situasjonen. Nettopp mistet sin mamma, har ingen familie, og null støtte fra svigrfamilie og samboer, samlivsbrudd og baby. Alene i verden, og så kommer bursdag med rundt tall. Bursdager gir generelt rom for ettertanke hos mange, og det spesielt om man ikke har det bra. Så er ikke det minste rart at ts er bekymret og tenker på sin 30årsdag. Og til deg ts, sender deg mange trøste og styrkeklemmer!❤Det føles kanskje ikke slik nå, men det kommer til å gå fint med deg!❤

• Liker 17
Skrevet

Stor klem til deg ts💚 Hvor i landet holder du til?

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men hallo!! 

Hun blir 30 år og er helt alene, ingen voksne personer å støtte seg på. Hun har nok bekymret seg nok over datteren og ikke er det lett å stå i brudd heller. 

Det er Fa.. meg klart hun har lov til å synes det er en vanskelig situasjon!

TS jeg kunne ønske jeg kunne feiret bursdagen med deg! Ta vare på deg selv, gjør akkurat det du har lyst til ❤ 

Og du har tatt et valg som både er bra for deg å datteren din, vær stolt av det!

• Liker 14
Skrevet (endret)

TS - det kommer flere bursdager og nye muligheter. Jeg hadde gitt en nyre og begge lillefingrene mine for en kveld alene i sofaen med sushi take away og kongen befaler på TV-en. Finn god mat, en god serie/musikk og tenk at om noen år blir du vekket av din datter på bursdagen din. Samlivsbrudd er kjipe. Det blir bedre.

Anonymkode: e2374...cc8

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
  • Liker 5
Skrevet

Stor klem til deg. Dårlig timing med bursdag. Men de kommende bursdager mest sannsynlig ikke verre enn dette. 

Anonymkode: 0fea0...60c

Skrevet

Ts her 

Bedre å feire alene enn med folk som ikke bryr seg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...