Majkin Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Hei, jeg er 34 år og har det siste halve året hatt ekstrem hodepine de to første dagene under mensen, det er så ekstremt at jeg ikke orker lys eller lyder og må være hjemme fra jobb, jeg prøver bare å sove bort disse dagene.. Var hos legen med det og han mente det var helt normalt og skulle kunne kureres med paracet, men det hjelper ikke.. Er det virkelig normalt? Jeg kjenner ikke noen som har slike kraftige plager, og jeg hadde det aldri før.. Noen her som opplever det? Er det hjelp å få?
Danseskjørt Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Jeg har det akkurat som deg, bare at hodepinen kommer uken før mensen, har blitt verre de siste mnd, er 32 år. Det burde ikke være normalt tenker jeg🤷🏼♀️ Jeg har begynt å skrive hodepinedagbok for å ta med til legen, hvis det ikke blir bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Leger er notoriske for å si " gå hjem å ta en Paracet" når det gjelder smerter og ubehag ved mensen og kvinnelige sykdommer. Har man Endo, så tar det årevis før de gidder å bry seg. Få deg ny lege, og gjør som over, skriv hodepinedagbok, eller bruk en app der hodepine kan velges som smerter ved mensen. Jeg bruker "Clue". Anonymkode: ef548...723 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Høres ut som hormonelt betinget migrene. Anonymkode: ed260...491 1
Majkin Skrevet 10. november 2021 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Leger er notoriske for å si " gå hjem å ta en Paracet" når det gjelder smerter og ubehag ved mensen og kvinnelige sykdommer. Har man Endo, så tar det årevis før de gidder å bry seg. Få deg ny lege, og gjør som over, skriv hodepinedagbok, eller bruk en app der hodepine kan velges som smerter ved mensen. Jeg bruker "Clue". Anonymkode: ef548...723 Takk for tips ❤️ håper virkelig dette tar slutt snart
Majkin Skrevet 10. november 2021 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som hormonelt betinget migrene. Anonymkode: ed260...491 Får man behandling for det? Tar det lang tid å finne ut av?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Jeg pleier å våkne med hodepine den dagen mensen bryter ut Anonymkode: 080db...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå