AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Forslag til ferdigkalender til jente og gutt i slutten av 20-åra? Har ikke energi til å lage pakkekalender i år. Anonymkode: 852cb...f39
Gjest Elder Millennial Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 I slutten av 20 åra? Hvis du ikke har energi eller glede av det lengre så er de vel for lengst store nok til å klare seg uten? Ellers fikk jeg min første julekalender i år, en sånn fancy sjokoladekalender fra Jentene på tunet og jeg gleder meg enormt til den☺️
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Ominous skrev (11 timer siden): I slutten av 20 åra? Hvis du ikke har energi eller glede av det lengre så er de vel for lengst store nok til å klare seg uten? Ellers fikk jeg min første julekalender i år, en sånn fancy sjokoladekalender fra Jentene på tunet og jeg gleder meg enormt til den☺️ Har du aldri hatt julekalender før?😳 Anonymkode: 63005...d28 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har du aldri hatt julekalender før?😳 Anonymkode: 63005...d28 Jovist, her overdriver jeg visst🙈 glemte egentlig litt vekk at jeg hadde jo sånn sjokolade kalendere som smakte litt papp som liten😅sorry😅🙈 Har også hatt noen kalendere fra de lokale idrettslagene innimellom ☺️ Men har ikke hatt noe mer avansert enn det nei😅
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Ominous skrev (17 timer siden): I slutten av 20 åra? Hvis du ikke har energi eller glede av det lengre så er de vel for lengst store nok til å klare seg uten? Ellers fikk jeg min første julekalender i år, en sånn fancy sjokoladekalender fra Jentene på tunet og jeg gleder meg enormt til den☺️ Nå legger du til ting jeg ikke skrev og svaret ditt var skarpt. Jeg har selvsagt glede av å glede dem, men helsa gjør at jeg ikke har energi til å lage alt selv. Derfor ville jeg ha forslag på fint ferdigkalendre. Anonymkode: 852cb...f39
Gjest Elder Millennial Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå legger du til ting jeg ikke skrev og svaret ditt var skarpt. Jeg har selvsagt glede av å glede dem, men helsa gjør at jeg ikke har energi til å lage alt selv. Derfor ville jeg ha forslag på fint ferdigkalendre. Anonymkode: 852cb...f39 Jeg skrev hvis ikke når. Det var slettes ikke ment som noe negativt. Dersom du ikke hadde glede av det mente jeg bare at de var store nok til å ikke få kalender lengre. Har du glede av å gi til de så er vel ingen ting bedre enn det. Litt vanskelig å anbefale noe når man kun vet alder og kjønn, det kommer egentlig mer an på interessene de har fra før. Derfor foreslo jeg luksus sjokoladekalenderen, den forutsetter jo at man må like sjokolade da😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå